Diferencies ente revisiones de «Miami Heat»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Bot: Troquéu automáticu de testu (-Cuadro +Cuadru)
m Bot: Orotografía habitual na wiki
Llinia 49:
* '''[[American Airlines Arena]]''' ([[2000]]-presente)
 
== HestoriaHistoria ==
 
=== Nacencia de la franquicia ===
Llinia 65:
Miami empezó'l so [[Temporada 1989-90 de la NBA segunda temporada]] na NBA escoyendo a [[Glen Rice]], proveniente de la [[Michigan Wolverines|Universidá de Míchigan]] na primer ronda del [[Draft de la NBA de 1989|Draft de 1989]], aumentando asina la so poder anotador. En segunda ronda l'escoyíu foi [[Sherman Douglas]] de la [[Syracuse University Orange|Universidá de Syracusa]]. L'equipu camudar de la [[División Central (NBA)|División Central]] ([[Conferencia Oeste]]) a la [[División Atlánticu (NBA)|División Atlánticu]] ([[Conferencia Esti]]), onde se caltuvieron 15 años. Sicasí, Miami siguió la so racha de males resultancies y nin siquiamente foi capaz de ganar dos partíos consecutivos, rematando la temporada con un récord de 18-64.<ref>basketball-reference.com [http://www.basketball-reference.com/leagues/NBA_1990.html 1989-90 NBA Season Summary], consultáu [[xunetu de 2008]]</ref> Lo único bonu que dexó la temporada pa Miami foi l'actuación de los sos mozos xugadores. [[Rony Seikaly]] aprució na so temporada sophomore na [[temporada 1989-90 de la NBA|temporada 1989-90]] con 16,6 puntos y 10,4 rebotes que-y valió pa ser el [[xugador más ameyoráu de la NBA]], ente que los rookies Sherman Douglas (14,3 puntos y 7,6 asistencies) y Glen Rice (13,6 puntos y 4,6 rebotes) dexaron bones sensaciones.
 
Na [[temporada 1990-91 de la NBA|temporada 1990-91]], Miami ameyoró sensiblemente'l númberu de victories con 24 por 58 derrotes.<ref>basketball-reference.com [http://www.basketball-reference.com/leagues/NBA_1991.html 1990-91 NBA Season Summary], consultáu [[xunetu de 2008]]</ref> Escoyeron a [[Willie Burton]] na novena posición del [[Draft de la NBA de 1990|draft de 1990]] y a [[Dave Jamerson]] na posición 15, pero nun llegó a debutar yá que foi trespasáu a [[Houston Rockets]] nuna operación que traxo a [[Alec Kessler]], eleccióneleición número 12, a Miami. Nengún de los dos encaxó perbién na plantiya por delles razones. Burton porque yera un bistechu y los Heat aportunaben en faelo xugar como escolta y Kessler por cuenta de nun tar físicamente preparáu pa ser xugador de la NBA. Mientres, Douglas, Rice y Seikaly siguíen ameyorando progresivamente calteniendo en Miami la esperanza d'un futuru meyor.
 
Rothstein dimitió como entrenador terminada la temporada, pero volvería a Miami como asistente na [[temporada 2004-05 de la NBA|temporada 2004-05]].
Llinia 73:
Rothstein arrenunció antes del empiezu de la [[Temporada 1991-92 de la NBA|temporada 1991-92]] y Miami contrató a [[Kevin Loughery]], un entrenador con 29 años d'esperiencia como técnicu y xugador de la NBA. Nel [[Draft de 1991]], l'equipu escoyó a [[Steve Smith]] de la [[Michigan State Spartans|Universidá del Estáu de Míchigan]], nel puestu númberu 5. Cola ayuda del debutante Smith, [[Rony Seikaly]] y un más esperimentáu Glen Rice, los Heat remataron en cuartos de la [[División Atlánticu (NBA)|División Atlánticu]] con un récord de 38-44 y participó per primer vegada nos playoffs.<ref>basketball-reference.com [http://www.basketball-reference.com/leagues/NBA_1992.html 1991-92 NBA Season Summary], consultáu [[xunetu de 2008]]</ref> Fueron esaniciaos pol meyor equipu d'esi añu, [[Chicago Bulls]]. Smith formó parte del equipu de meyores novatos y Rice remató décimu n'anotación na NBA.
 
Na [[Temporada 1992-93 de la NBA|temporada 1992-93]] sumar al equipu [[Harold Miner]] proveniente de la [[USC Trojans|Universidá de California del Sur]] y el pivot [[John Salley]], procedente de [[Detroit Pistons]], en cuenta de una futura eleccióneleición nel draft. La incorporación de Salley foi acoyida con optimismu debíu al rol qu'ésti tuviera nos dos campeonatos llograos colos Pistons, sicasí rápido notóse que Salley yera un xugador calidable pa un bon equipu, pero non pa un equipu mediocre, como lo yera daquella Miami. Salley foi menguando'l so tiempu de xuegu, hasta que finalmente foi contratáu por [[Toronto Raptors]] en [[1995]]. La temporada nun empezar del tou bien, con Smith perdiéndose dellos partíos por causa de una mancadura na rodía y Burton fora de les canches casi tol añu por una mancadura na muñeca. Col regresu de Smith, Miami llogró una racha de victories ente [[febreru]] y [[marzu]], pero nun foi abondu pa revertir el mal empiezu de 13-27. Remataron l'añu con un récord de 36-46 y nun participaron nos playoffs.<ref>basketball-reference.com [http://www.basketball-reference.com/leagues/NBA_1993.html 1992-93 NBA Season Summary], consultáu [[xunetu de 2008]]</ref>
 
Un equipu más saludable, el de la [[Temporada 1993-94 de la NBA|temporada 1993-94]], llogró per primer vegada un récord positivu de 42-40 y retornó a los playoffs, onde s'enfrentó a [[Atlanta Hawks]].<ref>basketball-reference.com [http://www.basketball-reference.com/leagues/NBA_1994.html 1993-49 NBA Season Summary], consultáu [[xunetu de 2008]]</ref> Atlanta recuperóse dempués de dir perdiendo la eliminatoria por 2-1 y terminó ganando al meyor de 5 partíos. Tres esa temporada [[Steve Smith]] foi escoyíu miembru del segundu [[Dream Team]], el grupu de grandes estrelles de la NBA que compitieron nel [[Campeonatu mundial de baloncestu de 1994|Campeonatu Mundial de 1994]] en [[Toronto]] representando a [[Estaos Xuníos]]. L'equipu tamién taba formáu polos futuros Heats [[Alonzo Mourning]], [[Dan Majerle]] y [[Tim Hardaway]].
Llinia 123:
El contratu de Alonzo Mourning expiraba al próximu branu, dando a los Heat mayor marxe pa reconstruyir. El [[1 de xunetu]] de [[2003]], Miami daba por fechu que [[Anthony Carter]] diba exercer la so opción de renovación a razón de 4.1 millones de dólares. Sicasí, Billy Duffy, el so axente, nunca informó d'ello a la franquicia, polo que Miami quedó llibre del so salariu. Amás, [[LaPhonso Ellis]], nun actu exemplar, rescindió la clausa del so contratu qu'obligaba a los Heat a paga-y la próxima temporada.
 
Con esti buecu salarial Miami fichó a [[Lamar Odom]] y a la base T.J. Moncrieffe. Pero'l gran refuerzu de la temporada diba llegar dende'l draft. Riley y los Heat escoyeron a [[Dwyane Wade]], na quinta posición del [[Draft de la NBA de 2003|draft de 2003]], procedente de la [[Marquette Golden Eagles|Universidá de Marquette]]. Cola eleccióneleición de Wade, Miami dexó a un llau la so tentativa de fichar a [[Gilbert Arenas]]. Miami tamién se fixo con fichaxes que resultaron bien positivos como [[Udonis Haslem]] y [[Rafer Alston]]. Odom alicó la so carrera, promediando más de 17 puntos per partíu, ente que Wade inyectó cazumbre nueva al grupu y rompió dellos récords de novatos. Promedió 16.2 puntos, 4 rebotes y 4.5 asistencies.
 
Magar que l'equipu empezó con un balance de 5-15 trescurríos los primeres 20 alcuentros, supo reaccionar y acabar metiéndose en playoffs en rematando con un récord de 42-40.<ref>basketball-reference.com [http://www.basketball-reference.com/leagues/NBA_2004.html 2003-04 NBA Season Summary], consultáu [[xunetu de 2008]]</ref> Miami venía llanzáu y superó en 1.ª ronda a [[New Orleans Hornets|New Orleans]] por 4-3. En Semifinales cayeron contra [[Indiana Pacers]], que llevaba'l meyor récord del Este, por 4-2. La combinación de moces como Odom, Wade, Butler, Alston, Haslem, xuntu con veteranos como Eddie Jones o Grant, devolvieron la ilusión a unos Heat que se convirtieron nuna de les sensaciones de la temporada.
Llinia 182:
==== 2007-08: Shaq diz adiós ====
 
Tres la decepcionante [[temporada 2006-07 de la NBA|temporada 2006-07]], Miami, en cuenta de reconstruyir, empezó con intenciones de volver a la élite. Nel draft de 2007 escoyeron a Jason Smith nel puestu númberu 20 pa trespasalo dempués pol númberu 21, Daequan Cook. En 2.ª ronda tamién trespasaron la so eleccióneleición, el [[Bosnia y Herzegovina|bosniu]] Stanko Barac, a [[Indiana Pacers]] por una futura 2.ª ronda. Miami perdió a [[Jason Kapono]] y a [[James Posey]], que colaron a [[Toronto Raptors]] y [[Boston Celtics]], respectivamente. Miami precisaba una base con urxencia y consiguió a [[Smush Parker]], que nun ameyoraba enforma lo qu'había, y al veteranu escolta [[Penny Hardaway]], que volvía atopase con Shaq dempués de la so esitosa etapa en [[Orlando (Florida)|Orlando]]. Sicasí, Hardaway, yá bien veteranu, foi cortáu en [[avientu]]. Miami tamién consiguió traer de vuelta a [[Ricky Davis]], nun trade nel que consiguió tamién a [[Mark Blount]] y unvió a [[Minnesota Timberwolves]] a [[Antoine Walker]], [[Wayne Simien]], [[Michael Doleac]] y una 1.ª ronda condicionada. Ricky llegó pa ser la 3.ª opción n'ataque tres [[Dwyane Wade]] y [[Shaquille O'Neal]], pero les circunstancies que-y depararon a los Heat fueron bien distintes.
 
El [[19 d'avientu]] de [[2007]] mientres el primer cuartu del atopo frente a [[Atlanta Hawks]], Mourning esgañóse'l tendón de la rodía derecha y, magar la insistencia de los médicos, nun dexó que lo retiraren en camiya, llegando a comentar qu'esa nun yera la manera en qu'imaxinaba salir d'una cancha per últimu vegada na so carrera. Sicasí, el xugador empecipió un procesu de recuperación mientres [[2008]], col enfotu de siguir xugando otra temporada más si'l cuerpu dexar y esquitase del varapalo sufiertu na temporada de la so despidida.
Llinia 333:
| valign="top" |
{| class="sortable" style="background:transparent; margin:0px; width:100%;"
! N.º !! {{abreviación|Nac.|Namái s'indica la nacionalidá deportiva. Un xugador puede tener múltiples nacionalidaes, pero ta llindáu a xugar pa una única selecciónseleición nacional.}} !! Pos. !! Nome !! Altor !! Pesu !! Orixe
|-
<!-- llista de xugadores -->
Llinia 776:
* [http://www.facebook.com/HeatChile Heat Chile, Páxina de fans en Chile]
 
{{Sucesión | título=Campeón de la [[NBA]] | predecesor=[[San Antonio Spurs]]<br />[[2005]]| períodu=[[2006]] | sucesorsocesor=[[San Antonio Spurs]]<br />[[2007]]}}