Diferencies ente revisiones de «Movimientu polos derechos civiles n'Estaos Xuníos»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Bot: Orotografía habitual na wiki
Llinia 65:
== La campaña de Birmingham, 1963-1964 ==
 
El movimientu de Albany resultó bien educativu pa la SCLC cuando esta entamó la campaña de [[Birmingham (Alabama)|Birmingham]] en 1963. La campaña enfocar nuna meta concreta, la desegregación de los comercios del centru de Birmingham, en cuenta de buscar la desegregación completa, como en Albany. La brutal respuesta de les autoridaes locales xugó a favor de la campañasobremanera l'actitú amosada por Eugene "Bull" Connor, el comisionado de seguridá pública que recién perdiera la eleccióneleición p'alcalde a un oponente menos rabiosamente segregacionista, pero refugar a aceptar l'autoridá del nuevu alcalde.
 
La campaña utilizó una variedá de métodos [[Non violencia|non-violentos]] de confrontación, incluyendo ocupaciones d'edificios, protestes n'ilesies locales y una marcha al edificiu del condáu pa empecipiar una campaña de rexistru de votantes. Sicasí la ciudá consiguió una orde xudicial pa prohibir toes estes protestes. Col convencimientu de que la orde yera inconstitucional, la campaña que la desafió y preparóse pa la detención de los sos partidarios. King foi escoyíu pa tar ente los arrestaos del 12 d'abril de 1963.
Llinia 116:
 
Un grupu de [[Ku Klux Klan]] asesinar y soterró nunes fueses ocultes en [[Filadelfia (Misisipi)|Filadelfia]], una pequena ciudá de Mississippi. Anque les autoridaes del llugar quixeron tapar los fechos, seis semana más tarde los cadabres fueron topaos.
L'episodiu foi lleváu al cine en [[1988]] pol directordireutor [[Alan Parker]], na película ''[[Ambura Mississippi]]'', magar con notables llicencies dramátiques: na realidá, los asesinos nun fueron condergaos. Esto provocó la rotura xeneracional ente moces y veteranos.
 
== Referencies ==