Diferencies ente revisiones de «National Basketball Association»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Bot: Orotografía habitual na wiki
Llinia 9:
L'equipu más galardonáu ye [[Boston Celtics]] con diecisiete títulos, siguíu de los dieciséis llograos por [[Los Angeles Lakers]], enantes denominaos Minneapolis Lakers.<ref>{{cita web|url=http://www.landofbasketball.com/championships/summary_of_winners.htm |título=NBA Championships: Summary of Winners|idioma=inglés|fechaacceso=8 de marzu de 2017|editor=Portal dixital LandOfBasketball}}</ref> El vixente campeón ye [[Golden State Warriors]] (que llegó a 5 títulos ta temporada) ente que'l máximu anotador hestóricu de la competición ye l'estauxunidense [[Kareem Abdul-Jabbar]] con 38&nbsp;387 puntos llograos en veinte temporaes y [[Anexu:Xugadores con más campeonatos de la NBA|el más galardonáu]] ye'l so compatriota [[Bill Russell]] con once campeonatos en trece años.
 
== HestoriaHistoria ==
{{AP|Hestoria de la NBA}}
 
Llinia 130:
El Draft ye un sistema pa controlar que l'accesu de nuevos xugadores a la lliga beneficie a la competencia. Básicamente dexa a los equipos más débiles d'un añu escoyer a'l xugadores que deseyen pa la siguiente campaña, nivelando la competición a curtiu/mediu plazu.
 
Toos el xugadores que quieren formar parte de la NBA inscribir pa participar na eleccióneleición del Draft que se realiza a principios del branu. Nella cada unu de los equipos de la lliga tien derechu a escoyer un xugador en principiu. En principiu l'equipu con peor índiz de victories na lliga regular anterior elexía al xugador que deseyaba, dempués facer el siguiente equipu con menos victories, etc.
 
Sicasí, reparóse que dellos equipos que nun teníen posibilidaes de clasificase pa los playoffs dexábense perder nos postreros partíos de competición pa tener un númberu más altu d'eleccióneleición. Por ello decidió que les primeres 14 eleccioneseleiciones decidir por un sortéu por aciu una llotería.
 
Anguaño en dichu sorteo namái entren los equipos que nun xugaron los playoffs. D'ellos el que más victories collechó na lliga regular anterior ye'l que menos posibilidaes tien, el segundu con más victories tien daqué más de posibilidaes, etc. El restu de les eleccioneseleiciones facer por orde inversu a la posición ocupada na clasificación de la última campaña.
 
Sicasí convien esclariar que'l fechu d'escoyer nun llugar alto nun asegura que'l xugador escoyíu sía'l meyor. La hestoria de la NBA ta llena d'erros y eleccioneseleiciones discutibles nes primeres posiciones, como'l [[Draft de la NBA de 1984|añu 1984]], nel que [[Houston Rockets]] escoyó a [[Hakeem Olajuwon]] como nº 1 y [[Portland Trail Blazers]] incomprensiblemente escoyeron a [[Sam Bowie]] col nº 2 dexando a [[Chicago Bulls]] escoyer col nº 3 a [[Michael Jordan]].
 
Otru aspeutu clave ye que por cuenta de la escasa edá cola que s'incorporen los futuru xugadores al Draft (ensin acabar los sos estudios universitarios) fai que sía realmente difícil pa los equipos cubicar qué xugador va ufiertar meyor rendimientu al mediu plazu.
Llinia 814:
* [[Finales de Conferencia de la NBA]]
* [[Finales de la NBA]]
* [[Draft de la NBA]] (sistema d'eleccióneleición de xugadores menores de 23 años)
* [[Anexu:Récords NBA|Récords NBA]]
* [[Anexu:Númberos retiraos (NBA)|Númberos retiraos de la NBA]]