Diferencies ente revisiones de «Movimientu antinuclear»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Bot: Orotografía habitual na wiki
m Bot: Troquéu automáticu de testu (-EE. UU. +EE. XX.)
Llinia 23:
 
=== Entamos ===
Puede afitase la nacencia del movimientu nuclear na acción de los matrimonios Bohlen y Stowe, que s'oponíen a los [[prueba nuclear|ensayos nucleares]] de los [[EE. UUXX.]] nel [[Abelugu de Fauna Nacional]] de [[Amchitka]] ([[Alaska]]); pa ello fundaron el Comité ''[[Don't Make A Wave]]'' (''Nun Faigáis Una Fola''), qu'el [[15 de setiembre]] de [[1971]] fletó una espedición en barcu a la parte d'ensayos nucleares bautizada como ''Greenpeace I'', dando orixe asina a la organización [[ecoloxismu|ecoloxista]] [[Greenpeace]]. El [[12 d'abril]] de [[1971]] una manifestación de dellos cientos de persones frente a les obres de la nueva central nuclear de [[Fessenheim]] ([[Alsacia]]) da entamu al movimientu antinuclear francés.
 
=== Década de los setenta ===
Llinia 44:
 
== Bibliografía ==
* ''Ciencia y supervivencia'' ([[1966]]), escritu por [[Barry Commoner]], un conocíu profesor de [[Bioquímica]] de la [[Universidad Washington en San Luis|Universidad Washington]] de [[San Luis (Missouri)|San Luis]] ([[Misuri]], [[EE. UUXX.]]) que se convirtió n'unu de los dirixentes del movimientu antinuclear.
* ''Lo pequeno ye formosu'' ([[1973]]), de [[Y. F. Schumacher]], una obra na que se replantega'l modelu de civilización que'l ser humanu ta desenvolviendo, especialmente en redol al aspeutu fundamental del llogru y consumu d'enerxía *
''Tecnoloxía alternativa y polítiques del cambéu tecnolóxicu'' (1973), de [[David Dickson]], de la mesma inspiración que l'anterior, defendiendo tamién alternatives a la sociedá industrial de los grandes [[monopoliu|monopolios]], a partir de modelos descentralizaos.