Diferencies ente revisiones de «Provincia Cabu Occidental»

Contenido eliminado Contenido añadido
mSin resumen de edición
m Bot: Orotografía habitual na wiki
Llinia 10:
Anguaño El [[Cabu Occidental]], al pie de la provincia d'El [[Cabu Norte]], son los dos úniques provincies onde la población negra nun ye mayoritaria, siendo los mestizos más de la metá de la población.
 
El [[Cabu Occidental]] tamién ye la única provincia de [[Suráfrica]] onde la oposición al [[Congresu Nacional Africanu]] (ANC) ye mayoritaria, confirmáu nes eleccioneseleiciones municipales de [[2006]] y [[2011]] y nes xenerales y provinciales de [[2009]] y [[2014]]. Nestes postreres la [[Alianza Democrática (Suráfrica)|Alianza Democrática]] de la Premier [[Helen Zille]], venció col 59,38% de los votos, llogrando [[24]]-[[25]] de los [[42]] escaños del parlamentu provincial.
 
Nes eleccioneseleiciones municipales de [[2011]] la [[Alianza Democrática (Suráfrica)|Alianza Democrática]](DA) consigui [[409]] puestos de conceyales (53,3%) na provincia contra [[261]] del [[ANC]], [[19]] de [[COPE]] y [[59]] ICOSA, KGP y ACDP. Concrètemente, la [[DA]] gana por mayoría absoluta [[11]] de les [[24]] municipalidaes de la provincia, ente elles [[Ciudá del Cabu]] con una mayoría absoluta de 135 puestos sobre 221. La [[DA]] apodera otres 4 municipalidaes ente que en [[5]] conseyos municipales hai empate ente la [[DA]] y el [[Congresu Nacional Africanu (ANC)]]. Esti postreru nun consiguió la mayoría absoluta más qu'un únicu conseyu municipal (Beaufort West) y la mayoría relativa en Cederberg; ICOSA y KGP llograron la victoria simple en Kannaland-Ladismith y Prince Albert respectivamente.
 
Nes eleccioneseleiciones nacionales de [[2014]], la [[Alianza Democrática (Suráfrica)|Alianza Democrática]](DA) aumentó la so ventaya hasta xubir al 59,4% de los votos na provincia, llogrando [[26]] de los [[42]] representantes de dicha provincia nel Parlamentu nacional. L'[[ANC]] caltener nun 32,9% de los votos y caltuvo los sos [[14]] representantes.
 
== Xeografía ==
Llinia 37:
{{AP|:Categoría:Conceyos de la Provincia Cabu Occidental}}
 
La provincia ye la única de Suráfrica que se caltién como "bastión" de la oposición al ANC. Nes eleccioneseleiciones locales de 2006 y 2011, y nes nacionales y provinciales de 2009 y 2014 llogró la victoria dAR ([[Alianza Democrática]]) de [[Helen Zille]] y [[Patricia de Lille]], aumentando los sos votos en cada convocatoria electoral. Nes últimes eleccioneseleiciones de 2014 (7 de mayu) dAR llogró'l 57,26% de los votos nes eleccioneseleiciones pal Parlamentu Nacional y un 59,38% de los votos pal Parlamentu Provincial.
 
La provincia ta estremada nun conceyu metropolitanu y cinco distritos, que se subdividen en 24 conceyos locales.<ref>[http://www.demarcation.org.za/ División local de Suráfrica]</ref>