Diferencies ente revisiones de «Provincia de Qom»

Contenido eliminado Contenido añadido
Iguo enllaces frañíos a imaxes (1)
m Bot: Orotografía habitual na wiki
Llinia 36:
Mientres la persecución de los [[alávidas]] los [[Califato Abasí|abasíes]] y los [[omeyes]], munchos alávidas fuxeron a Qom, faciendo d'ella la so residencia permanente. El califa [[Al-Ma'mun]] unvió fuerces a Qom nel añu 825, y dio como resultáu una matanza pública y la destrucción de la ciudá.
 
Al oyer el fallecimientu d'A el-Ma'mun, los habitantes de Qom remontáronse y tuvieron ésitu ganando a los representantes del calife en 831. Sicasí, el sucesorsocesor d'A el-Ma'mun, [[al-Mu'tasim]], unvió fuerces a Qom p'acuartar los disturbios y de nuevu la ciudá quedó sometida. La molición siguió hasta la [[dinastía búyida]] (''Al y Buyeh'' en persa) por ser de la comunidá alávida. Foi mientres esti reináu que la ciudá de Qom espandióse y espolletó.
 
Na dómina [[Turcos selyúcidas|selyúcida]] la ciudá volvió floriar. Mientres la primer fola de la invasión [[Imperiu mongol|mongola]], la ciudá foi testigu de destrucción, pero dempués los gobernantes mongoles, particularmente dempués de que'l sultán [[Öljeitü]] Xingue bandeh de la dinastía [[Iljanato|Iljánida]] convertir al [[islam]], la ciudá recibió especial atención, viendo asina una nueva renacencia.