Diferencies ente revisiones de «Talbot»

Contenido eliminado Contenido añadido
m «{{listaref}}» => «{{llistaref}}»
m Bot: Orotografía habitual na wiki
Llinia 49:
L'últimu vehículu restante de la dómina del grupu Rootes, el Chrysler (primeramente [[Hillman]]) [[Hillman Avenger|Avenger]], permaneció en producción como Talbot hasta'l final de 1981. Tamién n'anguaño rematóse la producción del deriváu del Avenger [[Talbot Sunbeam]]. El modelu d'entrada a la gama Talbot a partir de 1982 foi'l [[Talbot Samba]], un polivalente de pequeñu tamañu basáu nel [[Peugeot 104]].
 
En 1981, Peugeot empezó a producir el [[Talbot Tagora]], un [[sedán]] de llíneesllinies rectes y cuatro puertes empobináu a ser el rival del [[Ford Granada]]. Nun goció de gran popularidá en Gran Bretaña nin en Francia, polo que la so producción cesó en 1983.
 
A finales de 1984, en Gran Bretaña, el modelu Alpine (conocíu como Talbot 150 n'España) y el so deriváu Solara se renombraron como Minx y Rapier dependiendo de les sos prestaciones en llugar de la forma de la carrocería. Los nomes tomar del grupu Rootes, que produxera enantes los [[Hillman Minx]] y los [[Sunbeam Rapier]]. Estos vehículos tuvieron en producción hasta [[1986]].