Diferencies ente revisiones de «Tailandia»

Contenido eliminado Contenido añadido
BandiBot (alderique | contribuciones)
m Bot: Troquéu automáticu de testu (-cellebr +celebr)
Llinia 29:
En [[1997]], n'[[Asia]] vívese una crisis financiera de la que Tailandia nun se diba llibrar. El país sofrela abondo con una cayida la moneda, el [[baht]], tornándose de 25 bahts per [[dólar]] a 56 bahts per dólar. La crisis finó y hebo un enanchamientu del PIB del 7% nel [[2003]].
 
En [[2001]], [[Thaksin Shinawatra]], del [[partíu]] [[Thai Rak Thai]] (Los Tailandeses amen a los Tailandeses), faise [[Primer Ministru]] tailandés, tres ganar les eleiciones cellebraescelebraes esi mesmu añu. En [[2005]], Thaksin torna de nueves a ser nomáu per otros cuatro años. Sicasí, entama a falase, ente otres coses, de dir escontra la llibertá de prensa, mercar votos, emplegar el poder pa beneficiu les sos empreses, abusu policial escontra la guerra col narcotráficu ya ser negáu p'acabar cola insurxencia islamista del sur del país.
 
N'abril de [[2006]] tornen celebrase eleiciones. Thaksin tien de nueves el poder. Sicasí, tres el boicot de la oposición al nueu gobiernu, la Corte Suprema tailandesa fai sentencia a la escontra los resultaos ellectorales y entama de nueves el procesu ellectoral. El [[19 de setiembre]] de [[2006]], tando Thaksin en [[Nueva York]], los militares del nomáu "Conseyu pa la reforma democrática", baxo'l mandu de Sondhi Boonyatatglin garren el poder, finando con 15 años de democracia nel país.