Diferencies ente revisiones de «Edá de piedra»

Contenido eliminado Contenido añadido
m períodu periodu
Oriciu (alderique | contribuciones)
Sin resumen de edición
Etiqueta: edición de fonte 2017
Llinia 1:
[[Archivu:Paulnabrone.jpg|thumb|right|250px|Dolmen nel condáu de Clare, [[República d'Irlanda|Irlanda]].]]
La '''Edá de Piedra''' ye'l periodu nel que los seres humanos crearon ferramientes de piedra. La madera, los huesosgüesos y otros materiales tamién fueron utilizaos, pero la piedra (en particular el pedernal) foi utilizada pa fabricar les ferramientes y armes de corte.
 
El tiempu qu'abarca esti periodu ye heteroxenéuheteroxeneu según de la rexón de que se fale. Anque ye posible falar d'un periodu xeneral, nomáu la Edá de Piedra pal conxuntu de la humanidá, nun se pue escaecer que dalgunos grupos humanos enxamás desenrrollarondesenrollaron la teunoloxía del metal fundíu y polo tantu quedaron sumios na Edá de Piedra fasta que s'alcontraron con cultures tecnolóxicamenteteunolóxicamente más desarrollaes.
En xeneral, creyese que la Edá de Piedra enpincipió en dalguna parte del mundu va entre 2 y 5 millones d'años, cola aparición de la primer ferramienta humana (o pre-humana). Esti periodu foi seguíu pola [[Edá de Bronce]], nesti, les ferramientes de bronce llegaron a ser comunes. El pasu d'una a otra edá foi ente los 6000 y 2500 A.C.
 
En xeneral, creyese que la Edá de Piedra enpincipióemprincipió en dalguna parte del mundu va entre 2 y 5 millones d'años, cola apariciónapaición de la primerprimera ferramienta humana (o pre-humana). Esti periodu foi seguíusiguíu pola [[Edá de Bronce]], nesti, les ferramientes de bronce llegaron a ser comunes. El pasu d'una a otra edá foi ente los 6000 y 2500 A.C.
Tradicionalmente vien dividiendose esta Edá en: [[Paleolíticu]], con un sistema económicu de caza-recolección y [[Neolíticu]], nel que se produz la revolución haza el sistema económicu productivo: agricultura y ganadería.
 
Tradicionalmente vien dividiendosedividiéndose esta Edá en: [[Paleolíticu]], con un sistema económicu de caza-recolección y [[Neolíticu]], nel que se produz la revolución haza el sistema económicu productivoproductivu: agricultura y ganadería.
 
[[Categoría:Edá de Piedra| ]]