Diferencies ente revisiones de «Cataluña Central»

Contenido eliminado Contenido añadido
(Nun hai diferencies)

Revisión a fecha de 08:47 1 xnt 2018

Les Contornes centrales (en catalán y oficialmente Comarques Centrals) ye una rexón de Cataluña (España) definida como unu de los ocho ámbitos funcionales territoriales del Plan territorial xeneral de Cataluña. Inclúi les contornes en redol a los tramos alto y medio de los ríos Llobregat y Ter: el Bages, el Berguedá, el Moyanés, el Solsonés, Osona y el norte de la contorna de Anoia. Tien una estensión de 4745,83 km² y una población de 398 767 habitantes.[1]

Ámbitos funcionales territoriales de Cataluña:      Ámbitu metropolitanu de Barcelona      Contornes gerundenses      Campu de Tarragona      Tierres del Ebro      Poniente      Penedés      Contornes centrales      Alto Pirinéu y Arán

Les poblaciones más importantes son Manresa y Vich. La economía ye bien diversificada, magar tradicionalmente tuvo un pesu importante l'agricultura y l'industria.

Nel informe Roca ye una de les veguerías propuestes col nome de Cataluña Central y cola inclusión de la Baxa Cerdaña y como veguería central nel anteproyectu de Llei de la organización veguerial de Cataluña.

Con tou, hai quien considera que Osona y el Ripollés formen una unidá funcional propia (Alto Ter), el Ripollés foi incluyíu dientro de les Contornes gerundenses, ente que Osona foi incluyida na Cataluña Central.

Referencies

  1. Idescat. «Densidad de población. Contornes, ámbitos y provincies» (español). Consultáu'l 20 de febreru de 2017.