Diferencies ente revisiones de «Alcuerdos d'Oslu»

Contenido eliminado Contenido añadido
BandiBot (alderique | contribuciones)
m Bot: Troquéu automáticu de testu (- de [[a + d'[[a)
BandiBot (alderique | contribuciones)
m Bot: Troquéu automáticu de testu (-Jerusalén +Xerusalén)
Llinia 14:
La Declaración cunta con un principiu d'alcuerdu que preve la creación d'un [[autogobiernu]] interín palestín, la [[Autoridá Nacional Palestina]] (ANP), tresfiriéndo-y a estos los poderes y responsabilidaes en [[Cixordania]] y la [[Franxa de Gaza]]. Les competencies tresferíes a l'Autoridá Palestina en determinaes árees d'estos dos rexones consistíen en [[educación|materia educativa]], [[cultura]], [[salú]], [[bienestar social]], [[tributo|tributación directa]], [[turismu]] y l'establecimientu d'una [[policía]] palestina.
 
Los alcuerdos establecen específicamente que les cuestiones de estatus permanente, como [[JerusalénXerusalén]], los [[refuxaos palestinos]], los [[asentamientos israelinos]], la [[seguridá nacional|seguridá]] y les [[frontera]]s sían escluyíes de les disposiciones provisionales y que la resultancia de les negociaciones sobre'l estatus permanente nun tien de prexulgar nin desvirtuar los alcuerdos provisionales.
 
La posición d'Israel con al respective de [[JerusalénXerusalén]] nun camudó. Cuando los alcuerdos robláronse, el Primer Ministru Rabin declaró que ''"JerusalénXerusalén ye l'antigua y eterna capital del pueblu xudíu"'', con JerusalénXerusalén xunida so soberanía israelina y con [[llibertá relixosa]] pa toos.<ref name=MFA/>
 
Este foi'l primer alcuentru p'alcuerdos billaterales ente'l [[Gobiernu d'Israel]] y la [[Organización pa la Lliberación de Palestina]] (OLP).
Llinia 36:
 
==== Artículu 5: Transición y estatus permanente ====
El periodu transitoriu de 5 años empezaría cola retirada de la Franxa de Gaza y la zona de [[Jericó (Israel)|Jericó]]. Les negociaciones ente Israel y los representantes palestinos empezaríen en cuanto fuera posible. Entiéndese, pos, qu'estes negociaciones centrar nos resolvimientos internacionales qu'Israel se niega a obedecer: [[JerusalénXerusalén]], los refuxaos, cuestiones de seguridá, fronteres y cooperación etc.
 
==== Artículu 6: Tresferencia de poderes ====