Diferencies ente revisiones de «Bandera de Palestina»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Bot: Troquéu automáticu de testu (-\b(N|n)amá\b +\1amái)
BandiBot (alderique | contribuciones)
m Bot: Troquéu automáticu de testu (-Jerusalén +Xerusalén)
Llinia 21:
La bandera palestina ta compuesta por trés franxes horizontales del mesmu tamañu (negru, blancu y verde), xuníes con un triángulu coloráu asitiáu nel cantu más próximu al mástil. El colores de les franxes horizontales simbolicen al [[Califato Abbasí]], al Califato de la [[Dinastía de los Omeyes]] y al [[Califato Fatimí]]. El triángulu coloráu representa la dinastía [[Hachemí]] que participó na Rebelión Árabe.
 
Los palestinos volvieron utilizar la bandera de la Rebelión Árabe a partir de la Conferencia Palestina celebrada en [[Gaza]] nel añu [[1948]]. La Organización pa la Lliberación de Palestina declaró esta bandera como símbolu de los palestinos en [[1964]] mientres la celebración Conferencia Palestina de [[JerusalénXerusalén]]. El 15 de payares de 1988, foi definida pola Organización pa la Lliberación de Palestina como la enseña del [[Estáu de Palestina]].
 
El [[13 d'avientu]] de [[2011]] se ondeó per primer vegada na [[UNESCO]] por cuenta de la almisión de Palestina como miembru de la organización.<ref>[http://internacional.elpais.com/internacional/2011/12/13/actualidá/1323781306_278636.html El País.com Noticia La bandera de Palestina yá ondea na Unesco]</ref>