Diferencies ente revisiones de «Wikipedia:Puntu de vista neutral»

Contenido eliminado Contenido añadido
Sin resumen de edición
Etiquetes: Edición de móvil Edición de la web pa móvil
m Esfacer la revisión 1599513 de 95.153.135.114 (alderique)
Etiqueta: Desfacer
Llinia 18:
* La verdá: Wikipedia nun ye una fonte primera, polo que nun podemos decidir cómo son realmente les coses, o cómo habríen ser. El nuestru llabor ye esponer el conocimientu que se tien sobre elles. Si dalgo ta n'alderique, tien de describise esi alderique.
 
== Cómo alcanzar la neutralidá ==з
 
=== Trabayar xuntos ===
Como wikipedistes, el nuestru llabor '''nun ye''' editar los artículos pa que reflexen los nuestros puntos de vista y llueu defendelos contra cualquier cambiu n'otru sentíu; la nuesa xera ye trabayar xuntos; llegando, cuando se necesite, a alcuerdos sobre'l conteníu de los artículos.
х
 
Munches veces la falta de хжneutralidáneutralidá nun ye intencionada. Por exemplu, cuandoхcuando nun país se trata de mou unánime un tema dдозunad'una forma, y n'otru de зхla la дcontrariacontraria, un wikipedцistawikipedista nun tien por qué conocer siquiera'l puntu de ддvistavista nel otru país, esto pue llevalu a una falta de neutralidá involuntariaбзэinvoluntaria al editar l'artículu.
 
=== Puntos de vista minoritarios ===
Los puntos de vista зыхэ еыаз. minoritarios nun tienen por qué tener tantu espaciрэцuespaciu como los más populares. Tenemos qu'evitar que se-y dea tanta atención a un puntu de vista minoritariu como a otru mayoritariu, yá qu'eso podía llevar a confusión sobre l'estáu del alderique, y mesmo ser una forma de [[propaganda]]. Asina, pa representar xustamente'l discutiniu, tenemos que presentar los puntos de vista en conflictu en proporción a la so representación ente los espertos nel tema, o ente les partes afeutaes. Un exemplu humorísticu (n'inglés) sobre'l tema ta en [http://www.idrewthis.org/2004/bothsides.gif].
 
N'ocasiones, surxen temes que son consideraos '''pseudociencia'''. Nun se trata de describir el puntu de vista científicu y el non científicu en pie d'igualdá, sinón de presentar el puntu de vista mayoritariu (xeneralmente, el científicu) como mayoritariu, y el minoritariu (con frecuencia, pseudocientíficu) como minoritariu; y d'esplicar el tratamientu científicu que tengan recibío les teoríes pseudocientífiques.