Diferencies ente revisiones de «Corporación»

Contenido eliminado Contenido añadido
BandiBot (alderique | contribuciones)
m Bot: Troquéu automáticu de testu (-Molucas +Moluques)
m Iguo enllaz
Llinia 39:
 
[[File:South-sea-bubble-chart.png|thumb|left|Gráfica de los precios de les acciones de la [[Compañía del Mar del Sur]]. La rápida inflación del valor de les acciones na década de 1710 llevó a la restricción del establecimientu de compañíes ensin una [[carta Real]]. ]]
Una empresa similar yera la [[Compañía del Mar del Sur]], establecida en 1711 pa comerciar coles colonies españoles d'América del Sur. Los derechos de monopoliu de la Compañía del mar del Sur fueron supuestamente sofitaos pol [[Tratáu de Utrecht]], robláu en 1713 como un asentamientu tres la [[Guerra de SucesiónSocesión Españolaespañola|Guerra de Sucesión española]]. En 1717, la Compañía del Mar del Sur yera tan rica qu'asumió la delda pública del gobiernu británicu. Esto aceleró entá más la inflación del preciu de les acciones. El preciu de l'acción xubió tan rápido que la xente empezó a mercar acciones puramente col fin de vendelos a un preciu más altu. Esta foi la primer burbuya especulativa del país qu'a finales de 1720, españó, y el preciu de l'acción fundir de £ 1000 a menos de £ 100.
 
A finales del sieglu XVIII, Stewart Kyd, l'autor del primer tratáu de llei corporativa n'inglés definió una corporación como: