Diferencies ente revisiones de «Exércitu de Prusia»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Iguo enllaz
Llinia 90:
Federico I foi asocedíu pol so fíu, Federico Guillermo I (1713-1740), el "rei-soldáu" encegoláu col exércitu y el llogru de l'autosuficiencia del so país. El nuevu rei refugó la mayor parte de los artesanos de la corte del so padre y concedió a los militares preeminencia sobre los funcionarios de la corte. Mozos ambiciosos ya intelixentes empezaron a entrar nel exércitu en llugar de tomar carreres como derechu y alministración. El serviciu militar obligatoriu ente'l campesinado foi más firmemente reforzáu, basáu nel modelu suecu. Federico Guillermo I llevaba un senciellu uniforme militar azul na corte, un estilu d'equí p'arriba asonsañáu pol restu de la corte de Prusia y el so socesores reales.
 
Federico Guillermo I empezara les sos innovaciones militares nel reximientu Kronprinz mientres la Guerra de SucesiónSocesión Españolaespañola . El so amigu, Leopoldo I, príncipe de Anhalt-Dessau , sirvió como sarxentu real d'instrucción pal exércitu prusianu. Leopoldo introdució en prusia la baqueta de fierro , l'aumentu de la potencia de fueu, y la marcha lenta, o pasu de gansu . Tamién aumentó descomanadamente'l papel de la música nel Exércitu, dedicando un gran númberu de músicos soldaos, especialmente los tambores y pínfanos, a utilizar la música p'aumentar la moral na batalla. La utilidá de la música en batalla foi reconocíu per primer vegada na guerra de treinta años por Brandeburgu y los exércitos suecos. El nuevu rei formáu y entrenáu nel exércitu ensin fuelgu, centrar na velocidá de disparu de los mosquetes de chispa y la maniobrabilidad de formación. Los cambeos dieron flexibilidá al exércitu, la precisión, y una tasa de fueu que foi en gran parte ensin igual pa esi períodu de tiempu. Al traviés del entrenamientu y la baqueta de fierro, esperábase que cada soldáu pudiera disparar seis veces nun minutu, tres veces más rápidu que la mayoría de los exércitos. Los castigos yeren draconianos, tal como correr baquetes , yá pesar de l'amenaza de la forca, munchos reclutes llabradores desertaron siempres que fuera posible. Tamién los uniformes y l'armamentu fueron estandarizados.
 
Federico Guillermo I amenorgó'l tamañu de la llamativa guardia real de Federico I a un solu reximientu, una tropa de soldaos más altos que'l promediu conocíu como los Xigantes de Potsdam o más comúnmente los Lange Kerls ( "llongures mochaches"), que financió de forma privada. La [[caballería]] reorganizar en 55 escuadrones de 150 caballos; la [[infantería]] convertir en 50 batallones (25 reximientos ); y la [[artillería]] componer de dos batallones. Estos cambeos dexáron-y aumentar l'exércitu de 39.000 a 45.000 soldaos. A finales del reináu de Federico Guillermo I, l'exércitu doblárase en tamañu. La Comisaria Xeneral de Guerra, responsable del exércitu y de los ingresos, esanició inxerencia de los estaos y asitióse sol control estrictu de los funcionarios nomaos pol rei.