Diferencies ente revisiones de «Bundestag»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Bot: Trocando la categoría Wikipedia:Correxir traducción por Wikipedia:Revisar traducción
BandiBot (alderique | contribuciones)
m Bot: Troquéu automáticu de testu (-Parlamentu +Parllamentu )
Llinia 48:
}}
 
El '''ParlamentuParllamentu Federal''' o '''Dieta Federal'''<ref>[http://lema.rae.es/drae/?val=Dieta ''Dieta'' ye'l nome tradicional en castellán de l'Asamblea lexislativa alemana.]</ref> (en [[Idioma alemán|alemán]]: '''''Bundestag''''') ye l'órganu federal supremu lexislativu de la [[Alemaña|República Federal d'Alemaña]]. El so cometíu principal ye representar la voluntá del pueblu. El ParlamentuParllamentu decide les [[llei]]es federales, escueye al [[Canciller d'Alemaña]] y controla el trabayu del gobiernu. Los diputaos escueyen cada cuatro años. Ye'l socesor del [[Reichstag (parlamentu alemán)|Reichstag]].
 
== Funciones ==
El Bundestag ye la [[Cámara Baxa]] del ParlamentuParllamentu alemán, con mayores funciones que les del [[Conseyu Federal (Alemaña)|Bundesrat o Conseyu Federal]] (Cámara Alta y órganu de representación de los estaos federaos).
 
Ye ante él onde de normal comparecen el Canciller y los Ministros. Componer de siquier 598 [[diputaos]] escoyíos pa cuatro años al traviés de lo que se llama ''eleición proporcional parcialmente personalizada''. Los diputaos son representantes de too el pueblu y nun tán amestaos a nengún mandatu más qu'el de la so propia conciencia; esto ye, prohibición del [[mandatu imperativu]]. El so llabor garantizar por aciu la inviolabilidad y l'inmunidá. Na práctica, nel Bundestag trabayar por aciu comisiones parlamentaries y grupos parlamentarios. Los grupos parlamentarios son formaos por siquier un 5&nbsp;% de los miembros de la Cámara que pertenezan a un mesmu partíu o partíos distintos con oxetivos comunes, pero que nun compitan en nengún Estáu (ye'l casu de los dos partíos cristianodemócratas [[Unión Demócrata Cristiana d'Alemaña|CDU]] y [[Unión Social Cristiana de Baviera|CSU]]).
Llinia 150:
* [[Presidente del Bundestag]]
* [[Reichstag (parlamentu alemán)|Reichstag]]
* [[ParlamentuParllamentu Européu]]
* [[Remodelación de Berlín]]