Diferencies ente revisiones de «Loranca de Tajuña»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Iguo testu
mSin resumen de edición
Llinia 8:
Apocayá la población espandióse enforma en dirección al pandorial, onde Loranca cuenta coles urbanizaciones de ''El Olmillo, Montejaral y Fuentetajuña''.
 
El so términu municipal parte con los de [[Pioz]], [[Aranzueque]], [[Renera]], [[Hontoba]], [[Escariche]], [[Guadalaxara (España)|Guadalaxara]], [[Pozu de Guadalaxara]] y [[Pezuela de leslas Torres]]
[[File:Loranca de Tajuña 2.JPG|thumb|Loranca de Tajuña 2]]
 
Llinia 52:
* Tamién se celebra'l día de la Esaltación de la Cruz, 14 de setiembre, antigua fiesta mayor, n'honor al Cristu de la Misericordia,con encierres pel campu, Misa Mayor y procesión.
* La Cruz de Mayu: na ermita de la Soledá esfrutar de bollos y rosquíes lo mesmo que de la sangriada popular y antaño cantábense los mayos.
* San Benitu: el 11 de Julio los vecinos de Loranca y Pezuela de leslas Torres alleguen de forma conxunta a la ermita de San Benitu, na llende municipal, onde tres la misa esfrutar del baille y la xinta na pradería xuntu al ríu.
En cuanto al folclor, la danza típica ye la jota castellana baillada col traxe rexonal al estilu alcarreñu. Tamién destaca l'antigua tradición de cantar los mayos según numberosos cantares y dichos locales que falen del pueblu.