Diferencies ente revisiones de «Santiago de Cuba»

Contenido eliminado Contenido añadido
mSin resumen de edición
Llinia 47:
Santiago foi amás tierra d'acoyida pa tolos tresmanaos del Mar Caribe, dende les Antilles Menores hasta les Mayores, ensin escaecer principalmente los refuxaos provenientes de la vecina [[Haití]] y de l'alloñada [[Luisiana]], dambes ex-colonies franceses. Más tarde a finales del sieglu 19 y principios del 20 acoyería les nueves folaes d'inmigrantes catalanes, jamaicanos y chinos. El so mestizaje y singular posición xeográfica fadríen de Santiago un llugar onde se cocinara un ajiaco” ensin par a tou lo llargo y anchu del país, un “ajiaco” que güei se define como Nacionalidá Cubana.
 
El [[26 de xunetu]] de [[1953]] produzse l'asaltu al [[Cuartel Moncada]], lleváu a cabu por mozu revolucionarios empobinaos por [[Fidel CapoCastro]]. Anque l'acción revolucionaria fracasó, cumplióse'l so oxetivu inmediatu.
 
El [[30 de payares]] de [[1956]] produzse'l [[Llevantamientu en Santiago de Cuba|Levantamiento de Santiago de Cuba]] y salen a les cais per primer vegada les milicies verde Olivo del [[Movimientu 26 de Julio]], con brazalete coloráu y negru, decidíes a enfrentase al tiranu pa sofitar el desembarco de Fidel proveniente de Túxpam (Méxicu) con 81 acompañantes. Nesta acción dolorosamente morrieron Pepito Tey, Otto Parellada y Tony Alomá.