Diferencies ente revisiones de «Acianela Montes de Oca»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Bot: Orotografía habitual na wiki
Llinia 2:
'''Acianela Montes de Oca''' {{nym}} ye periodista egresada de la [[Universidá Central de Venezuela]] (UCV), con títulu d'especialista en Comunicación pal Desenvolvimientu Social de la [[Universidá Católica Andrés Bellu]] (UCAB) y referencia del exerciciu del [[periodismu científicu]] en Venezuela. Anguaño ye investigadora del Centru d'Investigaciones pa la Comunicación (CIC) en temes de comunicación en salú, Xefa del Departamentu de Periodismu na Escuela de Comunicación Social ([[Ucab]])].
 
Formada pol padre del periodismu científicu venezolanu, [[Arístides Bastíes]], empezó la so carrera profesional en 1982 na redacción d'El Nacional. Cubrió les árees de medicina, ciencies básiques y tecnoloxía pa los dos grandes medios impresos venezolanos: El Nacional y [[L'Universal (Venezuela)|L'Universal]]. Darréu, desempeñóse como directoradireutora del Institutu de Comunicación, Ciencia y Tecnoloxía (Conicit) y de la Dirección d'Información y Relaciones Públiques de la [[Universidá Central de Venezuela|UCV]] Ye miembru del Círculu de Periodismu Científicu de Venezuela y del Colexu Nacional de Periodistes d'esi país.
 
Ganadora del Premiu Nacional de Periodismu Científicu (1989), otorgáu pel Círculu de Periodismu Científicu de Venezuela y merecedora del Premiu Municipal de Comunicación Social Científica «Arístides Bastíes» nes sos ediciones de 2000, 2002 y 2006.