Diferencies ente revisiones de «Alcoholismu»

Contenido eliminado Contenido añadido
Sin resumen de edición
BandiBot (alderique | contribuciones)
m Bot: Troquéu automáticu de testu (-resultancies +resultaos)
Llinia 16:
Dempués del periodu de desintoxicación, puede sometese al paciente a diversos métodos de [[terapia de grupu]] o [[sicoterapia]] pa tratar problemes psicolóxicos de fondu que pudieren llevar al paciente a la [[dependencia]]. Puédese coles mesmes sofitar el programa con terapies qu'afalen al paciente a anoxar l'alcohol per aciu de [[fármacu|fármacos]]s como'l [[disulfiram]], que provoca fuertes y repentines [[matinada|matinaes]] siempres que se peracaba alcohol.
 
La terapia [[nutrición|nutricional]] ye otru tratamientu. Munchos alcohólicos tienen síndrome de resistencia a la [[insulina]], un desorde metabólicu debíu al cual el cuerpu nun regula correchamente l'[[azucre]] causando un suministru inestable a la circulación sanguínea. Anque esti desorde puede tratase con una [[dieta hipoglucémica]], esto puede afectar al so comportamientu y el so [[estáu anímicu]]. Estos síntomes son efectos secundarios que se reparen de cutiu n'alcohólicos sometíos con tratamientu de desintoxicación. Los aspeutos metabólicos del alcoholismu de cutiu pásense por altu dando como resultáu tratamientos de duldoses resultanciesresultaos.
 
Nos [[años 1990]], los grupos de consultes d'autoayuda fueron adquiriendo notoriedá polos sos llogros, como lo foi'l movimientu d'[[Alcohólicos Anónimos]].