Diferencies ente revisiones de «Cohesión social»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Bot: Trocando la categoría Wikipedia:Correxir traducción por Wikipedia:Revisar traducción
BandiBot (alderique | contribuciones)
m Bot: Troquéu automáticu de testu (-resultancies +resultaos)
Llinia 3:
Esto quier dicir qu'eses relaciones son consensuales, percibíes como xustes ente los grupos que gobiernen y los que son gobernaes. Demanden o impliquen tantu la percepción del bon desempeñu de les autoridaes y que eses sían respetaes como qu'esista una acción percibida como de [[bien común|interés común]].
 
La cohesión d'un grupu puede midise por aciu un [[test estadísticu]] non paramétrico o llibre de distribución, como'l [[coeficiente de correlación de rangos de Pearson]] (''r'') o'l [[coeficiente de correlación de rangos de Kendall]] (''τ''), que comparen les resultanciesresultaos [[Esguilar (matemática)|esguilar]]es de dellos [[cuestionariu]]s sobre una mesma variable en dos momentos distintes de [[Muestreo (estadística)|muestreo]] o ente dos variables distintos pero rellacionaes.
 
Al aldericar sobre los distintos grupos sociales, dizse qu'un grupu ye un estáu de cohesión (cuando los miembros tienen llazos que los xunen unos con otros y col grupu como unu solu) . Anque'l términu cohesión ye un procesu que consta de munchos factores, pueden estremase cuatro componentes esenciales: les relaciones sociales, les relaciones de trabayu, la unidá (que se percibe ente los miembros del grupu) y les emociones de los integrantes.