Diferencies ente revisiones de «Cuerpu prietu»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Bot: Trocando la categoría Wikipedia:Correxir traducción por Wikipedia:Revisar traducción
BandiBot (alderique | contribuciones)
m Bot: Troquéu automáticu de testu (-resultancies +resultaos)
Llinia 7:
 
== Modelos clásicu y cuánticu de cuerpu negru ==
Los principios físicos de la mecánica clásica y la mecánica cuántica conducen a predicciones mutuamente escluyentes sobre los cuerpos negros o sistemes físicos que se-yos averen. Les evidencies de que'l modelu clásicu faía predicciones de la emisión a pequenos llargores d'onda n'abierta contradicción colo reparao llevaron a Planck a desenvolver un modelu heurísticu que foi'l xerme de la mecánica cuántica. La contradicción ente les predicciones clásiques y les resultanciesresultaos empíriques a baxos llargores d'onda, conozse como [[catástrofe ultravioleta]].
 
=== Llei de Planck (modelu cuánticu) ===
Llinia 40:
Según el ''[[Llibru Guinness de los Récords]]'', la sustanza que menos reflexa la lluz (n'otres palabres, la sustanza más negro) ye una '''[[aleación]] de [[fósforu (elementu)|fósforu]] y [[níquel]]''', con [[fórmula química]] [[NiP]]. Esta sustanza foi producida, en principiu, por investigadores [[India|indios]] y [[Estaos Xuníos|estauxunidenses]] en [[1980]], pero perfeccionada (fabricada más escura) por Anritsu ([[Xapón]]) en [[1990]]. Esta sustanza reflexo tan solo el 0,16 % de la lluz visible; esto ye, 25 vegaes menos que la pintura negra convencional.
 
Nel añu 2008 foi publicáu na revista científica Nanoletters un artículu con resultanciesresultaos esperimentales alrodiu de un material creáu con '''nanotubos de carbonu''' que ye'l más absorbente creáu pol home, con una reflectancia de 0,045&nbsp;%, casi tres veces menos que la marca llograda por Anritsu.<ref>[http://pubs.acs.org/cgi-bin/sample.cgi/nalefd/2008/8/i02/pdf/nl072369t.pdf]</ref>
 
== Cuerpos reales y aproximamientu de cuerpu gris ==