Diferencies ente revisiones de «Cálculu vectorial»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Bot: Trocando la categoría Wikipedia:Correxir traducción por Wikipedia:Revisar traducción
BandiBot (alderique | contribuciones)
m Bot: Troquéu automáticu de testu (-resultancies +resultaos)
Llinia 9:
* [[Operador laplaciano|Laplaciano]]: rellaciona'l "promediu" d'una propiedá nun puntu del espaciu con otra magnitú, ye un operador diferencial de segundu orde.
 
La mayoría de les resultanciesresultaos analítiques entiéndense más fácilmente usando la maquinaria de la [[xeometría diferencial]], de la cual el ''cálculu vectorial'' forma un subconxuntu.
 
== Historia ==
 
L'estudiu de los vectores aniciar cola invención de los [[cuaterniones]] de [[William Rowan Hamilton|Hamilton]], quien al pie de otros los desenvolvieron como ferramienta matemáticu pa la esploración del espaciu físicu. Pero les resultanciesresultaos fueron desilusionantes, porque vieron que los cuaterniones yeren demasiáu complicaos pa entendelos con rapidez y aplicalos fácilmente.
 
Los cuaterniones conteníen una parte esguilar y una parte vectorial, y les dificultaes surdíen cuando estes partes remanábense coles mesmes. Los científicos dieron cuenta de que munchos problemes podíen remanase considerando la parte vectorial por separáu y asina empezó'l ''Analís Vectorial''.