Diferencies ente revisiones de «Evaporación»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Bot: Trocando la categoría Wikipedia:Correxir traducción por Wikipedia:Revisar traducción
BandiBot (alderique | contribuciones)
m Bot: Troquéu automáticu de testu (-resultancies +resultaos)
Llinia 28:
Estos postreros tienen una superficie porosa enfiñida n'agua y allúguense en condiciones tales que la midida ye condicionada poles característiques meteorolóxiques de l'atmósfera, tales como grau higrométricu, temperatura, solazu, vientu, etc.
 
Les tases de evaporación asina reparaes pueden xeneralmente ser consideraes como máximes y dan un bonu aproximamientu del poder evaporante de l'atmósfera. Aplicando a dichos valores máximos diversos coeficientes d'amenorgamientu y comparando les resultanciesresultaos correxíes colos suministraos poles fórmules de evaporación, van deducise los valores más probables de les tases de evaporación aplicables a la superficie d'interés.
 
El más utilizáu de los evaporímetros ye'l de [[Evaporímetro Piché|tipu Piche]]. Ta constituyíu por un tubu cilíndricu de vidriu de 25 cm de llargu y 1.5 cm de diámetru. El tubu ta graduáu y zarráu nel so parte cimeru, ente que la so abertura inferior ta obturada por una fueya circular de papel penero normalizáu de 30 mm de diámetru y 0.5 mm d'espesura, afitada por capilaridad y caltenida por un resorte. Enllenáu l'aparatu d'agua destilada, ésta se evapora progresivamente al traviés de la fueya de papel penero. L'amenorgamientu del nivel de l'agua nel tubu dexa calcular la tasa de evaporación (en mm por cada 24 hs, por casu). El procesu de evaporación ta amestáu esencialmente al '''déficit higrométricu''' del aire; sicasí, l'aparatu nun tien seique en cuenta abondo la influencia del solazu. Esti aparatu, nes estaciones hidrometeorológicas instálase baxu abrigu.
Llinia 55:
 
=== Evaporación dende superficies líquides ===
Siendo que les condiciones de contorna creaes tienen una influencia significativa, les resultanciesresultaos varien según qué evaporímetro utilizóse pa la determinación.
 
Si tener en cuenta que los valores de evaporación midíos nel sitiu d'interés, pa tener validez dende'l puntu de vista estadísticu tienen de tener una duración d'a lo menos 15 años, entiéndese la dificultá. Esto impulsó a numberosos investigadores a analizar [[Fórmula empírica|fórmules empíriques]], que dexen rápido llegar a una resultancia lo más averao posible.