Diferencies ente revisiones de «Al Jazeera»

Contenido eliminado Contenido añadido
BandiBot (alderique | contribuciones)
m Bot: Troquéu automáticu de testu (-Parlamentu +Parllamentu )
m Bot: Orotografía habitual na wiki
Llinia 72:
 
== Historia ==
A partir de los [[atentaos del 11 de setiembre de 2001]] contra [[Estaos Xuníos]], Al Jazeera cobró fama nel mundu occidental como canal d'espardimientu privilexáu de los mensaxes de [[Osama bin Laden]] y otros miembros de la rede [[Al Qaeda]]. Esta distinción valió-y a la cadena árabe un contratu de exclusividad n'Occidente cola cadena de noticies estadounidenseestauxunidense [[CNN]]; el contratu viénose embaxo meses dempués tres una disputa.
 
La televisora afirma ser la única canal de televisión [[política]]mente independiente en [[Oriente Mediu|Cercanu Oriente]] y el mundu árabe. La so tónica llegó a fadiar en repitíes ocasiones al gobiernu estadounidenseestauxunidense, que siquier nuna ocasión pidió al gobiernu de Qatar tomar cartes nel asuntu, pero en devanéu.
 
Nel [[Iraq]] posterior a la guerra de [[2003]], el gobiernu local, sosteníu por [[Estaos Xuníos]], vetó a Al Jazeera en delles ocasiones. Amás, la monarquía saudina recibe frecuentes crítiques d'A'l Jazeera, lo que fai qu'esta cadena de televisión nun sía vista con bonos güeyos por ésta.