Diferencies ente revisiones de «María (madre de Xesús)»

Contenido eliminado Contenido añadido
BandiBot (alderique | contribuciones)
m Bot: Troquéu automáticu de testu (-Mercés +Mercedes )
BandiBot (alderique | contribuciones)
m Bot: Troquéu automáticu de testu (-Divos +Dios)
Llinia 130:
Como la doctrina de la [[Trinidá (relixón)|Trinidá]] considera a Xesús una de les persones divines (Padre, Fíu y Espíritu Santu), dáse-y a María'l títulu de ''[[theotokos]]'', 'Madre de Dios'. Isabel dixera: «¡''Feliz la que creyó que se cumpliríen les coses que-y fueron diches de parte del Señor!''» (Lc 1,45). Equí "el Señor" ye de xuru Dios. Polo tanto cuando de siguío la llapada: "la madre del mio Señor", la referencia ye bien clara: considerar 'Madre de Dios'.
 
Según la teoloxía ortodoxa y tamién católica, ye correctu denominala d'esta forma pos Xesús xunía nuna mesma persona dos naturaleces (la humana y la divina), y cuando se fala de María como Madre de Dios referir a María como madre de Xesús en tola so persona. La ortodoxa atopa correctu{{citarequerida}} el referise a María como Fía de Dios Padre, Madre de Dios Fíu, y Esposa del Espíritu Santu. El so razonamientu lóxicu ye'l siguiente; "''Si Xesús ye Dios y María ye madre de Xesús, entós María ye Madre de Dios''". La encarnación significa que nun intre la segunda Persona de la Trinidá, el Verbu, de naturaleza divina, asumió dafechu la naturaleza humana -ensin acabamientu de la so condición divina- al ser concebíu milagrosamente en María. Como foi instantánea y esencial, María nesi momentu empezó a ser madre de Xesús: home-DivosDios.
 
Pa los cristianos, sobremanera na teoloxía católica, ortodoxa y anglicana, poner de manifiestu un conxuntu de "'''paradoxes marianes'''" (arrexuntaes por Castán Lacoma) y solo contemplaes nel marcu de la fe, pos formen parte del "misteriu mesmu de Dios, que quixo faese neñu", y depositó en María gracies estraordinaries n'orde a la so maternidá. Por ser la madre de Cristu consideráu'l Verbu encarnáu, DivosDios mesmu–, María ye:
 
:* la que dio'l ser al ceador de too, :*
Llinia 292:
María tien nel Islam el valumbu espiritual d'un profeta, ensin selo. Nel Corán, el mayor erru de los xudíos no qu'a Xesús y María refierse nun ye, como asumen los cristianos, el supuestu fechu d'haber matáu al fíu (cosa que, per otra parte, la tradición islámica niega que fixeren), sinón el fechu de faer de menos y duldar de la virtú de la madre.
 
Una tradición atribúi a [[Mahoma]] el dichu de que cinco son les muyeres más destacaes ante DivosDios: Asia, esposa del [[faraón]], que curió de [[Moisés]] y que creía na palabra eterna de Dios magar la opresión del so maríu y de la so redolada; María, la madre de Xesús; [[Jadiya]], la primer esposa de [[Mahoma]], que foi la primera creyente y sofitar nes dómines más difíciles d'adversidá, la so otra esposa [[Aisha bint Abi Bakr|Aisha]], y [[Fatima bint Muhammad|Fátima]], la so fía menor y madre de los sos nietos, los [[Imán (relixón)|imanes]] [[Hasan ibn Ali|Hasan]] y [[Husain ibn Ali|Husain]].
 
== Repercusión de María nel mundu actual ==