Diferencies ente revisiones de «Patriciu d'Irlanda»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Bot: Trocando la categoría Wikipedia:Correxir traducción por Wikipedia:Revisar traducción
BandiBot (alderique | contribuciones)
m Bot: Troquéu automáticu de testu (-Divos +Dios)
Llinia 27:
{{cita|Darréu doi gracies a Dios que me caltuvo fiel el día de la prueba. Gracies a Él puedo güei ufiertar con tou enfotu a Cristu, quien me lliberar de toles mios moliciones, el sacrificiu de la mio propia alma como víctima viva, y puedo dicir: ¿Quién soi yo, y cuál ye la excelencia de la mio vocación, Señor, que me revististi de tanta gracia divina? Tu concedístime exultar de gozu ente los xentiles y proclamar perdayures el to nome, lo mesmo na prosperidá que na adversidá. Tu fixístime entender que cuanto m'asocede, lo mesmo bonu que malu, he de recibilo con idéntica disposición, dando gracies a Dios que m'otorgó esta fe inconmovible y que costantemente m'escucha. Tu concedisti a esti ignorante'l poder realizar nestos tiempos esta obra tan piadosa y maraviyosa, asonsañando a aquellos de los que'l Señor predixo qu'anunciaríen el so Evanxeliu por que llegue a oyíos de tolos pueblos. ¿D'ónde me vieno dempués esti don tan grande y tan saludable: conocer y amar a Dios, perder a la mio patria y a los mios padres y llegar a esta xente d'Irlanda, pa pedrica-yos l'Evanxeliu, sufrir ultraxes de parte de los incrédulos, ser despreciáu como estranxeru, sufrir innumberables persecuciones hasta ser encarceláu y veme quitáu de la mio condición d'home llibre, ¿pol bien de los demás?
 
DivosDios xúlgame dignu d'ello, toi dispuestu a dar la mio vida gustosu y ensin bazcuyar pol so nome, gastar hasta la muerte. Enforma ye lo que debo a Dios, que me concedió gracia tan grande de que munchos pueblos renacieron a Dios por mi. Y dempués dio-yos crecedera y perfección. Y tamién porque pudi ordenar en toos aquellos llugares a los ministros pal serviciu del pueblu recién convertíu; pueblu que Dios llamara dende les llendes de la tierra, como lo prometiera polos profetes: A ti van venir los paganos, de los estremos del orbe, diciendo: «Qué engañosu ye'l legáu de los nuesos padres, qué vaciedad ensin provechu». Y tamién: Te faigo lluz de les naciones, por que la mio salvación algame hasta la llende de la tierra.
 
Ellí quiero esperar el cumplimientu de la so promesa infalible, como afirma nel Evanxeliu: Van Venir d'Oriente y Occidente y van sentase con Abrahán, Isaac, Jacob.|''Confesión de san Patriciu'', Caps. 14-16: PL 53, 808-809.}}