Diferencies ente revisiones de «Facebook»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Revertíes les ediciones de 181.75.144.228 (alderique) hasta la cabera versión de Rsg
Etiqueta: Reversión
BandiBot (alderique | contribuciones)
m Bot: Troquéu automáticu de testu (-cuidao que +yá que)
Llinia 4:
Facebook ye un sitiu web de baldre de redes sociales creáu por Mark Zuckerberg. Orixinalmente yera un sitiu pa estudiantes de la Universidá Harvard, poro anguaño ta abiertu a cualaquier presona que tenga una cuenta de corréu ellectrónicu. Los usuarios puen participar nuna o más redes sociales, en rellación cola so situación académica, el so llugar de trabayu o rexón xeográfica.
 
Recibió muncha atención na blogosfera y nos medios de comunicación al convertise nuna plataforma sobro la que terceros puen desenvolver aplicaciones y faer negociu a partir de la rede social. A pesar d'ello, esiste la esmolición alrodiu del so posible modelu de negociu, cuidao que los resultaos en publicidá reveláronse como bien probes.
 
A mediaos de 2007 llanzó les versiones en francés, alemán y español pa impulsar la so espansión fora d'Estaos Xuníos, una y bones los sos usuarios concéntrense n'Estaos Xuníos, Canadá y Gran Bretaña. En xineru de 2010, Facebook cuntaba con 380 millones de miembros, y traducciones a 70 idiomes (ente los que nun ta la versión na llingua asturiana, como por exemplu Ximielgame).