Diferencies ente revisiones de «Felicidá»

Contenido eliminado Contenido añadido
BandiBot (alderique | contribuciones)
m Bot: Troquéu automáticu de testu (-Divos +Dios)
BandiBot (alderique | contribuciones)
m Bot: Troquéu automáticu de testu (-cuidao que +yá que)
Llinia 43:
[[Aristóteles]] sostien que tolos homes tán d'alcuerdu en llamar ''felicidá'' a la unidá presupuesta de los fines humanos, el bien supremu, el fin últimu, pero que ye difícil definila y describila. D'ende apréciase la diverxencia d'opiniones al respective de cómo entender la felicidá: prestar pa dalgunos, honores pa otros, contemplación (conocencia intelectual) para otros más. Aristóteles refuga que la riqueza pueda ser la felicidá, pos ye un mediu pa consiguir placeres o bien pa consiguir honores, pero reconoz qu'esisten persones que converten a les riqueces nel so centru d'atención.
 
Sicasí, para [[Aristóteles]] éstos nun son más que bienes esternos que nun son escorríos por sigo mesmos, sinón por ser medios p'algamar la felicidá, cuidao que ye ésta la única que se basta a sigo mesma pa ser [[autarquía|autárquica]] y perfecta. Los demás bienes esternos búsquense porque pueden averanos más a la felicidá, anque la so posesión nun implica que síamos íntegramente felices, cuidao que non por tener riqueces garantizamos la nuesa felicidá. Tampoco solamente la consecución del prestar fainos felices. Davezu precisamos daqué más pa selo y eso estrémanos de los animales. Sicasí, anque estos bienes particulares nun basten, ayuden, y nesto Aristóteles caltién una postura moral bastante desmitificada y realista, el bien nun puede ser daqué ilusoriu y inalcanzable. Ensin ciertos bienes la felicidá va ser casi imposible d'algamar. Pa Aristóteles la felicidá humana basar na autorrealización dientro d'un colectivu humanu, adquirida por aciu l'exerciciu de la virtú.
 
====Otres escueles filosófiques====
Llinia 172:
Una llinterna, correchamente usada, alluma ensin que la so estructura esterna vease gravemente comprometida. En ciertes rexones va atropar calor y, de nun usase con moderación, ye posible que la potencia de la bombilla acabe estropiando ciertes partes. L'usu natural de la llinterna va provocar el so avieyamientu y frayatu. Agora, si usamos de mala manera la llinterna, y en llugar d'usala de la forma más efectiva, conformamos con asitiala a lo cimero d'un palu y usala d'antorcha prendiéndo-y fueu, vamos creer que tamos llogrando'l mesmu oxetivu, pero rescampla que nun ye asina.
 
Coles persones asocede daqué paecíu. Disponemos nel nuesu celebru de distintes redes neuronales, qu'integren distintes formes de transacción neuroquímica, que de la mesma capaciten distintes formes d'intelixencia nel home<ref>Investigación y ciencia. Temes 17. Intelixencia viva</ref> Vamos Poder tener la sensación de creer que tamos dando soluciones a la nuesa vida, pero si nun somos capaces d'aplicar la intelixencia fayadiza al campu de la vida que la precisa, la sensación de tar [[vida|vivos]] nun nos va acompañar, cuidao que nun vamos llograr la resultancia esperada y la frustración va ser lo dominante.
 
En consecuencia a lo anterior, l'usu que vamos tar dando va ser como'l de la llinterna a lo cimero del palu, y tou porque la nuesa conciencia nun ye capaz de valorar ciertes facultaes inherentes de la mente. Quiciabes porque les esperiencies acomuñaes a la manifestación de dicha intelixencia fueron desagradables, considerar malu y la nuesa conciencia fuxe d'eses sensaciones. Lo cierto ye que, en consiguiendo superar los nuesos propios valores morales acomuñaos a la nuesa memoria biográfica, la rede neural que conforma l'ego, puede solicita-y a la conciencia que se pasie polos distintos rexistros de les nueses diverses redes intelixentes tal como si fuera una llinterna afechiscamente encendida y enfocando nos oxetos, nutriendo de datos que la nuesa conciencia considera bonos, y non yá pa nós mesmos, pos superemos los nuesos propios valores morales, sinón pal oxetivu a consiguir<ref>[http://es.youtube.com/watch?v=iXfGi0UWVTU Dr. Joe Dispenza, D.C. Doctor de Medicina Quiropráctica na universidá de la vida. Bioquimico pola universidá Aker en Oslo - Noruega.]</ref> L'ego va poder invocar a la memoria aquello que la conciencia foi arrexuntando como bonu, ensamblando la información ya integrando una solución.