Diferencies ente revisiones de «Tuvalu»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Bot: Troquéu automáticu de testu (-Hawaii +Ḥawai)
Sin resumen de edición
Etiqueta: edición de fonte 2017
Llinia 47:
}}
 
'''Tuvalu''', antiguamente '''Islles Ellice''', ye una [[islla-nación]] perteneciente a la rexón de la [[Polinesia]], allugada nel [[Océanu Pacíficu]], aprosimadamente metanesen aprosimao na mitá del camín ente [[Ḥawai]] y [[Australia]]. Los países más averaos a Tuvalu son [[Kiribati]], [[Samoa]] y [[Fiji]]. Consta de 4 arrecifes de coral y 5 atolones, con un [[área]] total de 25 [[quilómetru cuadráu|quilómetros cuadraos]]. Dempués del [[Vaticanu]] ye la nación independiente con menor númberu d'habitantes. Tamién ye'l miembru de les [[ONX|Naciones Xuníes]] con menor númberu d'habitantes.
 
Debíu al cambéu climáticu y a la progresiva xubida del nivel del mar, el so terrén va escayendo, les sableres d'estes islles tienden a la so desapaición, por cuenta de los continuos tifones les agües marines salinizen progresivamente los cultivos, y paez que l'aumentu del nivel del mar va anubrir irremediablemente l'archipiélagu.
 
Toos estos cambeos climáticos fueron confirmaos pol Grupu Intergubernamental d'Espertos sobre'l Cambéu Climáticu (IPCC), quien asumen que lo peor inda ta por llegar.
Tuvalu como miembru de les Naciones Xuníes solicita ayuda por que'l país pueda sobrevivir a lo que paez una catástrofe irremediable, s'esta intentando reasitiar la so población, anque treslladar a todos sus habitantes ye realmente complicao. <ref>[https://unchronicle.un.org/es/article/una-amenaza-los-derechos-humanos-la-perspectiva-de-tuvalu-sobre-el-cambio-clim-tico] Una amenaza a los derechos humanos: La perspectiva de Tuvalu sobre'l cambéu climáticu. Crónica ONU</ref>
Línea 65 ⟶ 66:
 
== Cultura ==
 
 
==Referencies==