Diferencies ente revisiones de «Carru de combate»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Iguo testu: -"Primera Guerra" +"Primer Guerra" -"Tercera Guerra" +"Tercera Guerra"
Llinia 9:
 
Los carros de combate tienen desventaxes en terrenos de monte y zones urbanes, que-y impiden les ventaxes de la capacidá de fueu a llarga llonxitú del vehículu, faen pequeña la so movilidá y impiden la capacidá de la xente que diben dientro del tanque p'atopar les amenaces de les sos enemigos.
Les tanques foron utilizados per primera vegada durante la [[PrimeraPrimer Guerra Mundial]] pa tratar de ganar la guerra de cárcoves y el so papel meyoró hasta llograr el puestu de la caballería nel campu de batalla. El nome de tanque, tank n'[[inglés]], apaeció nes fábriques britániques: los trabayadores pensaben que taben faciendo depósitos d'agua móviles pa l'Exércitu Británicu, pero taben faciendo un vehículu de combate secretu.
 
El carru de combate y les táctiques de blindaos sufrieron munches meyores durante casi un sieglu. Anque se siguen meyorando les sistemes d'armamentu y blindaxes, munches estados tan reconsiderando la necesidá de tener armas pesaes nun periodu carauterizáu pola [[guerra]] non convencional.