Diferencies ente revisiones de «Cantinflas»

Contenido eliminado Contenido añadido
BandiBot (alderique | contribuciones)
m Bot: Troquéu automáticu de testu (-resultancies +resultaos)
m Iguo testu: -"llínea" +"llinia"
Llinia 86:
L'estilu de Cantinflas y el conteníu de les sos películes llevó a munchos estudiantes a concluyir qu'él influyera los munchos teatros que pasaben el mensaxe del Movimientu [[Chicanu]] mientres les décades de 1960 y 1970 nos [[Estaos Xuníos]], de los cualos, el más importante yera [[El Teatru Llabrador]]. El movimientu del teatru yera una parte importante de la renacencia cultural que yera la contraparte social del movimientu políticu polos [[derechos civiles y políticos|derechos civiles]] de los [[Chicanu|mexicanu-estauxunidenses]]. El so usu de los estilos y temes sociales ye vistu como un precursor del [[teatru chicanu]].
 
Na década de 1970 apaeció una serie de dibuxos animaos llamáu ''El Show de Cantinflas'' protagonizada por una caricatura animada. El show taba dirixíu a los neños y tenía un propósitu educativu. El personaxe animáu yera llamáu "Amigu" y concentrábase nuna variedá de temes pa educar a los neños que diben dende l'orixe del [[fútbol]] hasta l'orixe de la [[LlíneaLlinia internacional de cambéu de fecha]].
 
Anque Cantinflas nunca llogró n'Estaos Xuníos el mesmu ésitu que collechó en Méxicu, foi homenaxáu con una estrella nel [[Paséu de la Fama de Hollywood]]. Recibió dos nominaciones al premio Globu d'Oru na categoría de meyor actor y la reconocencia a los llogros de la so vida per parte de la [[Academia Mexicana d'Artes y Ciencies Cinematográfiques]].