Diferencies ente revisiones de «Preposición»

Contenido eliminado Contenido añadido
mSin resumen de edición
Llinia 1:
[[Ficheru:Adposition.png|miniaturadeimagen|450x450px|Mapa qu'amuesa la distribución xeográfica de los distintos tipos de [[Adposición|adposiciones]]; en colloráu, les llingües con '''preposiciones''', n'azul les llingües con [[Posposición|postposiciones]].]]
La '''preposición''' ye la clase de palabrapallabra invariable qu'introduz el llamáu ''sintagma preposicional.'' Les preposiciones xeneralmente tienen la función d'introducir adxuntos, y n'ocasiones tamién complementos obligatorios amestando'l nome o sintagma nominal al que precieden darréu con un [[verbu]] o otru [[nome]] que les antecede. En delles llingües les preposiciones pueden nun encabezar un sintagma preposicional, como n'inglés, onde inclusive pueden apaecer a la fin de la frase.
 
Considerando les distintes llingües del mundu, la preposición ye un tipu de [[adposición]] que se caracteriza por apaecer típicamente de primeres del constituyente sintácticu al qu'afecta; asina por casu, la palabrapallabra equivalente qu'apaez detrás y non delantre llámase ''posposición''.
 
Tradicionalmente, la gramática del español #haber definíu como la parte invariable de la oración que xune palabres denotando la relación que tienen ente sí.
 
[[Categoría:Gramática]]