Diferencies ente revisiones de «Buque»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Iguo testu: -"llínea" +"llinia"
m Correición de testu: -"Flotabilidad" +"Flotabilidá"
Llinia 3:
Un '''buque''' ye un [[barcu]] con cubierta que pol so tamañu, solidez y fuerza ye apropiáu para [[saléu marítimu|saleos marítimos]] d'importancia. Pa esclariar esti conceutu, puede dicise que cualquier buque ye una embarcación o barcu, pero que cualquier embarcación o barcu nun ye necesariamente un buque. Amás, tien d'axuntar les siguientes condiciones:
 
* Flotabilidá,
* Flotabilidad,
* Solidez o resistencia,
* Estanqueidad,
Llinia 15:
== Nomenclatura del buque ==
=== Descripción del cascu ===
Un buque pa poder salear tien de tener flotabilidadflotabilidá lo cual esixe que la so estructura sía impermeable a l'agua y resistente pa soportar los esfuerzos a que va tar sometida, lo que-y apurre esta impermeabilidad y resistencia ye la calidá y forma del so cascu.
 
* [[Cascu (náutica)|Cascu]]: ye l'envoltoriu impermeable de la nave. Tien De tener una forma tal que favoreza la so velocidá y apúrra-y les meyores cualidaes marineres pal saléu. La proa ye la parte anterior del cascu y la popa la parte posterior. Estribor y babor son respectivamente, les partes derecha y esquierda del buque suponiendo al observador mirando escontra la proa.