Diferencies ente revisiones de «Centru de conexón»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Correición de topónimos (cartafueyu)
m Correición de nomes propios: -"Charres" +"Charles"
Llinia 9:
Dalgunos de los más importantes centros de conexón de les mayores [[aereollinia]]s del mundu son conocíos como centru de conexón "fortaleza"; tales [[aeropuertu]]s tán xeneralmente apoderaos por una única [[aereollinia]], que puede ser responsable de más del 70% del tráficu aéreu del centru de conexón "fortaleza". Exemplu d'ellos inclúin [[Northwest Airlines]] y el so centru de conexón nel Aeropuertu Internacional de Minneapolis-Saint Paul, [[Delta Air Lines]] y el so centru de conexón nel [[Aeropuertu Internacional Hartsfield-Jackson]] y [[American Airlines]] col so centru de conexón nel [[Aeropuertu Internacional de Dallas-Fort Worth]]. Dalgunos sostienen que la esistencia de tales centros de conexón pueden esaniciar la competencia, como asocedió cola batalla de ProAir contra Northwest; el fechu de que ProAir operó namá por un curtiu períodu nel Aeropuertu de Detroit ye de cutiu citáu como exemplu. [[Northwest Airlines]] foi capaz d'imponese a la [[aereollinia de baxu costo]] igualando los sos precios y ufiertando vuelos más frecuentes.
 
En [[Europa]], exemplos de tales aeropuertos son el [[Schiphol|Aeropuertu de Schiphol]] para [[KLM]], el [[Aeropuertu de Londres-Heathrow|Aeropuertu de Heathrow]] para [[British Airways]], el [[Aeropuertu de París-CharresCharles de Gaulle|Aeropuertu CharresCharles de Gaulle]] para [[Air France]] el [[Aeropuertu de Frankfurt del Meno|Aeropuertu de Frankfurt]] para [[Lufthansa]] o'l [[Aeropuertu de Madrid-Barajas]] para [[Iberia]].
 
En [[Centroamérica]] un exemplu ye'l [[Aeropuertu Internacional de Tocumen]] en [[Panamá]], centru d'operaciones de l'aereollinia panameña [[Copa Airlines]], miembru de [[Star Alliance]], y que conecta a dichu aeropuertu con más de 73 destinos en 30 países.Tamién s'atopa'l [[Aeropuertu Internacional d'El Salvador]] que sirve como hub pa [[Avianca]] .