Diferencies ente revisiones de «Wikinoticies»

Contenido eliminado Contenido añadido
Iguo enllaces frañíos a imaxes (0)
m Preferencia
Llinia 43:
 
== Edición ==
Al igual que munchos de los proyectosproyeutos de la [[Fundación Wikimedia]], Wikinoticias dexa la llibre edición nos sos artículos, sicasí, estos son protexíos 7 díes dempués de publicar pa evitar el vandalismo. Solo los [[n:WN:EP|Editores de Prensa]] y los [[n:WN:A|Alministradores]] pueden editar los artículos protexíos.
 
En Wikinoticias cualquier persona puede crear un nuevu artículu y tou usuariu puede editalo primero que esti sía protexíu por cuenta de la política de les versiones revisaes. Wikinoticias foi creada cola idea de xenerar testos calidable, actualizaos y ensin prexuicios escontra nada nin naide.
 
A diferencia de los demás proyectosproyeutos en Wikinoticias ye mayor el llabor que tien de realizase de cutio pos tienen de crease artículos dende cero, citando les fontes y actualizando los acontecimientos.
 
Al igual que tolos proyectosproyeutos de la [[Fundación Wikimedia]], Wikinoticias tien [[n:Wikinoticias:Alministradores|Alministradores]] que realicen xeres de bloquéu y desbloquéu d'usuarios según edición en páxines protexíes o archivaes y otorgar permisos a otros usuariu pa poder editar en nuevos espacios del proyectu.
 
== Referencies ==
Llinia 71:
[[Categoría:Periodismu]]
[[Categoría:Periodismu ciudadanu]]
[[Categoría:ProyectosProyeutos Wikimedia]]
[[Categoría:Sitio web de noticies]]