Diferencies ente revisiones de «Boulogne-Billancourt»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Correición de testu: -"deas Jeux" + "des Jeux"
m Preferencia
Llinia 9:
Con una población de más de 110.000 habitantes, Boulogne-Billancourt ye la ciudá más poblada del departamentu y de la totalidá de Ile-de-France, quitando al propiu París. Ye un centru económicu importante, llar de miles d'empreses; ye'l segundu centru rexonal pa l'actividá empresarial, a bastante distancia de París. La so renta per cápita ye la segunda más alta de Île-de-France y de Francia (tres la cercana [[Neuilly-sur-Seine]]). Tien una vivienda de marcada heteroxeneidá, que van dende los elegantes edificios d'estilu Haussmann, nel norte, a la vivienda más moderna construyida na antigua zona industrial de Billancourt, al sur.
 
Culturalmente, la edá d'oru de Boulogne-Billancourt foi ensin dulda el periodu de entreguerras de los años trenta, entós tenía unu de los patrimonios arquitectónicos más importante de Francia. Mientres la primer metá del sieglu XX va convertise tamién na ciudá de cine, y nun importante polu industrial onde se fabricaben motores d'avión y agospiábase tamién la fábrica d'automóviles más importante de la compañía Renault, dicha fábrica cerró en 1992 y foi casi dafechu baltada en 2000, siendo -oxetu de numberosos alderiques y proyectosproyeutos de reurbanización.
 
Anguaño agospia la see social de delles grandes empreses franceses ente les que destaquen, ente otres, amás de la de la [[Renault]], la del [[Grupu Carrefour]] (comerciu), la de [[La Française des Jeux]] (el monopoliu estatal de llotería), la [[Vallourec]] (conglomeráu siderúrxicu), la de [[Cegedim]] (salú), la de [[Neuf Cegetel]] (telecomunicaciones), la del Grupu Boursorama (banca, propietarios n'España de Self Bank), la de [[Yoplait]] (lácteos) y una parte importante de les principales empreses del grupu [[Bouygues]]: en concretu les sos divisiones inombiliara, de telecomunicaciones y de televisión [[TF1]].