Diferencies ente revisiones de «Galilea»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Preferencia
Llinia 35:
Les ciudaes más poblaes de la rexón son [[Acre (Israel)|Acre]], [[Nahariya]], [[Nazaret]], [[Natzrat Illit]], [[Safed]], [[Carmiel]], [[Shagor]], [[Afula]] y [[Tiberíades]]. La ciudá portuaria de [[Haifa]] sirvi como un centru comercial pa tola rexón.
 
Por cuenta de el so terrén montascosu, la mayoría de la xente en Galilea viven en pequenos pueblos conectaos por relativamente pocos caminos. Un ferrocarril estender al sur de [[Nahariya]] a lo llargo de la [[Mar Mediterraneu|mariña mediterránea]], y un ramal en dirección esti empecipió operaciones nel 2015. Les principales fontes de sustentu en tola zona son l'agricultura y el turismu. Nuevos parques industriales tán desenvolviéndose, trayendo consigo nueves oportunidaes d'empléu pa la población local qu'inclúi munchos nuevos inmigrantes. El gobiernu israelín apurre fondos pa proyectosproyeutos d'iniciativa privada, el Fondu de Financiamientu de Galilea, entamáu pol Institutu Milken y el Fondu de Desenvolvimientu Económicu de Koret.
 
La Galilea ye'l llar d'una gran población árabe musulmana. Tamién hai poblaciones importantes d'israelinos drusos y cristianos. Tanto los drusos israelinos como los cristianos tienen les sos mayoríes en Galilea, incluyendo poblaciones maronites. Otres minoríes notables son los beduinos y los circasianos.