Diferencies ente revisiones de «Facebook»

Contenido eliminado Contenido añadido
Sin resumen de edición
Etiquetes: Edición de móvil Edición de app móvil Edición dende app d'Android
m Iguo plurales
Llinia 49:
Amás, los grupos tamién tienen la so normativa, ente la cual inclúyese la prohibición de grupos con temátiques discriminatories o qu'afalen al odiu y falten al respetu y l'honra de les presones. Magar esto nun se cumple en munches ocasiones, esiste l'opción de denunciar y reportar los grupos que vaigan contra esta riegla, polo cual Facebook inclúi un link en cada grupu'l cual diríxese escontra un cuadru de reclamos y quexes.
 
# Muriu: el muriu (wall n'inglés) ye un espaciu en cada perfil d'usuariu que dexa que los collacios escriban mensaxes por que l'usuariu vealos. Namái ye visible pa usuarios rexistraos, muriu déxate ingresar imaxesimáxenes y poner cualquier tipu de logotipos na to publicación. Una meyora llamada supermuro dexa encuallar animaciones flash, etc.
 
# Semeyes: Según Facebook,8 hai:
Llinia 82:
Facebook recibió tou tipu de crítiques desque algamó espardimientu global. Especialmente debíu al algame que ta teniendo ente menores, los sos efectos psicolóxicos y les sos alarmantes polítiques de privacidá.
 
Nel momentu d'aceptar el contratu de términos d'usu de la comunidá, l'usuariu dexa la propiedá esclusiva y perpetua de tola información ya imaxesimáxenes qu'amieste, a la mesma. Y anque el direutor executivu Mark Zuckerberg, declaró, p'aselar a los usuarios, que nunca s'utilizará esta información fora del serviciu facebook", la rede social llogra facultá d'utilizar esta información como deseye.
 
Si quier dase de baxa una cuenta, el procesu ye bien llargu, por cuenta de que Facebook caltiénla activa "en casu de que l'usuariu decida reactivar la so cuenta", y así mesmo caltién copies d'esa información indefinidamente. Y en casu de fallecimientu del usuariu, la so cuenta ye caltenida "activa so un tao memorial especial por un periodu determináu por nós pa dexar a otros usuarios publicar y ver comentarios".