Diferencies ente revisiones de «Associated Press»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Bot: Troquéu automáticu de testu (-Percancia +Axencia)
m Iguo plurales
Llinia 22:
El serviciu de l'axencia producir en cinco idiomes: [[Idioma inglés|inglés]], [[Idioma alemán|alemán]], [[Idioma neerlandés|neerlandés]], [[Idioma francés|francés]] y [[Idioma español|español]].
 
En [[2005]], les noticies de AP yeren utilizaes en 1700 periódicos y 5000 estaciones de televisión y de radio. La so llibrería d'imaxesimáxenes consiste de más de 10 millones de fotografíes. La AP tien 243 oficines y llega a 121 países, y ye tamién l'axencia de noticies con mayor cantidá d'emplegaos en más de 120 países. Tamién caltién el récord en premios [[Pulitzer]], con un total de 49.
 
Al colapsar [[United Press International]] (UPI), en [[1993]] como mayor competidor, dexó a la AP como l'únicu serviciu de noticies con see nos Estaos Xuníos. Los otros rivales que tamién publiquen n'idioma inglés —como l'axencia de noticies española [[Axencia EFE|EFE]], la británica [[Reuters]] y francesa [[Agence France-Presse]]— tienen bases fuera de los Estaos Xuníos.
 
L'espardimientu de noticies por Internet amenaciaba la estructura financiera de la AP. El 18 d'abril de 2005, na so xunta añal, la AP anunció que dende'l 2006, per primer vegada, empezaría a cobrar xebradamente pola publicación de noticies ya imaxesimáxenes nes páxines web. Primeramente, el material de la AP podía ser publicáu n'Internet pol comprador ensin cargu extra. Sicasí, la cooperativa depués decidió abandonar el plan y llograr más llectores al llanzar la páxina web [https://web.archive.org/web/20080621163701/http://asap.ap.org/ asap].
 
Los emplegaos estauxunidenses, sacante un pequenu grupu clasificáu como "alministrativu", tán representaos por [[News Media Guild]] y [[Communication Workers of America]].