Diferencies ente revisiones de «Cámara de videu»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Bot: Trocando la categoría Wikipedia:Correxir traducción por Wikipedia:Revisar traducción
m Iguo plurales
Llinia 1:
{{referencies|t=20131023}}
La '''cámara de vídeu''', '''videocámara''' o '''cámara de televisión''' ye un dispositivu que prinda imaxesimáxenes convirtiéndoles en señales eléctriques, na mayoría de los casos a señal de [[vídeu]], tamién conocida como ''señal de televisión''. N'otres palabres, una cámara de vídeu ye un transductor ópticu.
[[Archivu:Ikegami HK355 & HK355P 20070214.jpg|thumb|300px|Cámares de TV de la casa Ikegami modelu HK-355 y HK-355P con captadores de [[CCD]]'s, tecnoloxía de la década [[años 1990|de los 90]] de sieglu XX.]]
 
Llinia 6:
Les primeres cámares de video, puramente felicidaes, utilizaron tubos electrónicos como captadores: un tipu de válvules termoiónicas que realizaben, por aciu el barríu por un fexe d'electrones del ''target'' onde se formaba la imaxe procedente d'un sistema de lentes, la transducción de la lluz (que conformaba la imaxe) en señales eléctriques.
 
L'inxenieru [[Rusia|rusu]] [[Vladímir Zvorykin|Vladímir Kozmich Zvorykin]] desenvolvió en [[1923]] un sistema de captación d'imaxesimáxenes que trés años dempués foi perfeccionáu pol inxenieru escocés [[John Logie Baird]] quien fixo les primeres demostraciones de tresmitir imaxesimáxenes de 3'8x5 cm. a una definición de 30 llinies.
 
Na dómina de los [[años 1980|80]] del sieglu XX, desenvolviéronse transductores d'estáu sólidu: los [[Dispositivu de carga acoplada|CCD]]s (Dispositivos de cargues acoplaes). Ellos sustituyeron bien ventaxosamente a los tubos electrónicos, favoreciendo un amenorgamientu nel tamañu y el pesu de les cámares de vídeu. Amás apurrieron una mayor calidá y fiabilidá, anque con una esixencia más elevada na calidá de les óptiques utilizaes.
Llinia 27:
;Na cabeza de cámara tenemos:
* La [[óptica]]: sistema de lentes que dexen encuadrar y enfocar la imaxe nel target del captador.
* El cuerpu de cámara: espaciu onde mora la instrumentación electrónica encargada de la captación y la conversión de les imaxesimáxenes.
* L'adaptador triaxial, o l'adaptador al sistema de conexionado escoyíu cola estación base: comunica la cabeza de cámara cola estación base.
 
Llinia 68:
=== Según el so usu ===
[[Archivu:Sony HDR-FX1E 20050423.jpg|thumb|300px|Cámara de vídeu semiprofesional.]]
'''Cámares d'estudiu y de producciones electróniques llixeres:''' estes cámares tán feches pal llogru de la meyor calidá d'imaxe posible en función de la rapidez con que se llogra. Tán conectaes directamente a la sala técnica del estudiu, esto ye, son cámares que namái prinden la señal de video, nun pueden grabar por sigo soles. El [[operador de cámara]] va trabayar sobre los movimientos, allugamientos, encuadres, movimientos ópticos [[zoom]] y enfoque, siguiendo xeneralmente les indicaciones del [[realizador]] o direutor del programa. El técnicu de control de cámares encargar de la configuración de la cámara: control de la diafragma (luminancia), colorimetría, detalle y demás axustes pa consiguir que toles cámares amuesen imaxesimáxenes asemeyaes.
 
'''Cámares d'[[captación electrónica de noticies|ENG]]:''' tamién conocíes como Camcorder, traen un grabador incorporáu qu'almacena'l vídeu y l'audiu xeneraos pola cámara y el so micrófonu correspondiente.