Diferencies ente revisiones de «Estrechu de Messina»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Preferencia
m Preferencia
Llinia 47:
El '''estrechu de Mesina''' {{Etimoloxía|italianu|stretto di Messina}} ye un [[estrechu|estrechu marín]] que dixebra la islla de [[Sicilia]] de la [[Italia]] peninsular, comunicando'l [[mar Tirrenu]] col [[mar Xónicu]]. Na so parte más angosta, el norte, el so anchor ye de tan solo 3 km.
 
Un [[tresbordador]] conecta la ciudá de [[Mesina]] (Sicilia) col continente en [[Villa San Giovanni]], en [[Calabria]]. Na actualidá esiste un proyectuproyeutu pa xunir Sicilia col continente por aciu una ponte de 3.300 metros de llargor anque esiste un gran discutiniu n'Italia sobre la conveniencia de la so execución dada la dificultá técnica del proyectuproyeutu, por tratase d'una zona d'intensa actividá sísmica y azotada con avezamientu por fuertes vientos.
[[Archivu:The Strait of Messina.JPG|miniaturadeimagen|Estrechu de Mesina vistu dende la sablera de Paradiso, [[Mesina]]]]
 
Llinia 65:
 
== Les ciudaes del estrechu ==
Los dos provincies que s'asomen al estrechu ([[Provincia de Mesina]] y [[Provincia de Reggio Calabria]]) axustaron apocayá les bases pa formar el [[Área Metropolitana Integrada del estrechu]], un proyectuproyeutu que va tender a crear la ''Ciudá del estrechu,'' una sola [[metrópoli]] colos dos ciudaes costeres integraes.
 
Otres ciudaes a veres del estrechu son les siguientes: