Diferencies ente revisiones de «Mario Cuomo»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Bot: Trocando la categoría Wikipedia:Correxir traducción por Wikipedia:Revisar traducción
m Preferencia
Llinia 9:
 
== Carrera política ==
Ganó fama cuando representó como abogáu a los vecinos de la sección Forest Hills de [[Queens]], que s'oponíen a la construcción d'unu proyectuproyeutu de viviendes públiques. En [[1974]] Mario Cuomo presentar a les eleiciones a vicegobernador de [[Nueva York]] pero perdió. En [[1975]] foi nomáu Secretariu d'Estáu de [[Nueva York]] pol Gobernador [[Hugh Carey]].
 
En [[1977]] perdió frente a [[Ed Koch]] les primaries [[Partíu Demócrata de los Estaos Xuníos|demócrates]] pa ser candidatu del partíu a l'alcaldía de la ciudá de [[Nueva York]]. Pero entós decidió presentase como candidatu pol Partíu Lliberal y perdió la [[Eleición municipal de Nueva York de 1977|eleición xeneral de payares]] por poco frente al demócrata Koch. Un añu más tarde, en [[1978]], foi escoyíu, como demócrata, vicegobernador de [[Nueva York]]. Foi vicegobernador mientres los próximos cuatro años, actuando como mano derecha del Gobernador Hugh Carey.
Llinia 22:
El Gobernador Cuomo ganóse la fama de progresista gracies a los programes sociales que desenvolvió la so alministración. Creó un programa d'asistencia a los ensin techu; l'hasta entós más costosu programa de tratamientu de la drogadicción; una de les primeres iniciatives de llucha contra'l [[sida]] que foi reconocíu a nivel nacional; el más importante programa de too el país pa l'ayuda a los enfermos mentales; y el reconocíu programa "The Decade of the Child" d'ayuda a la infancia.
 
Llevó a cabu polítiques favorables a la estensión del albuertu y foi un firme opositor a la pena de muerte. Mientres tol so mandatu, l'Asamblea Estatal de [[Nueva York]] había veníu aprobando proyectosproyeutos de llei pa la reinstauración de la pena capital, pero en toles ocasiones éstos proyectosproyeutos fueron vetaos pol Gobernador Mario Cuomo.
 
La so oposición a la pena capital foi lo que bastió la so derrota nes eleiciones de [[1994]]. Esi añu Cuomo disponer a ser reelexíu pa otru mandatu de cuatro años. El so adversariu, el republicanu [[George Pataki]], basó tola so campaña nel so sofitu a la pena de muerte y, en casu de ser escoyíu, prometió reinstaurarla en [[Nueva York]].