Diferencies ente revisiones de «Terry Farrell»

Ensin cambiu de tamañu ,  hai 2 años
m
Preferencia
m (Preferencia)
Depués de 18 meses de modelaje, Terry paralelamente estudió actuación con Kate McGregor Stewart. Los sos primeros roles destacables fueron na serie de TV ''Paper Dolls'' mientres [[1983]], onde'l so papel yera d'una modelu, y nel filme ''Back to School'' con [[Rodney Dangerfield]]. Na primavera de [[1989]] empezó los sos estudios con [[Stella Adler]] y apaeció en dellos roles d'estrella convidada en series como ''[[Quantum Leap]]'' y ''[[The Cosby Show]]''. En [[1992]], dio vida al rol de ''Cat'' nun segundu [[episodiu piloto]] pa una versión estauxunidense non realizada de la serie [[Reinu Xuníu|británica]] [[Nanu Coloráu|Red Dwarf]].
 
Poco dempués del abandonu del proyectuproyeutu de ''Nanu Coloráu'' ufiertóse-y el rol protagónico de '''Jadzia Dax''', la oficial científica de ''[[Star Trek: Deep Space Nine]]''. Terry tenía de representar a una especie alienígena conocida como los ''[[Trill]]'', que recibe como ''güéspede'' a un simbionte de 300 años d'edá, y puede recuperar memories y conocencia de los güéspedes previos del simbionte.
La serie debutó en xineru de [[1993]]. Cuando Farrell decidió dexar la serie a la fin de la sesta temporada, la producción decidió matar el personaxe güéspede, pero recuperando al simbionte que pasó a una nueva güéspede, [[Ezri Dax]], representada pola actriz [[Nicole de Boer]].<ref>Erdmann, Terry J. ''Star Trek: Deep Space Nine Companion,'' Pocket Books, 2000. P 586.</ref>