Diferencies ente revisiones de «Tintoretto»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Bot: Orotografía habitual na wiki
m Preferencia
Llinia 52:
Mientres los años 1564 a 1588, Tintoretto realizó la decoración de la Escuela y l'axacente ilesia de San Roque (Scuola Grande di San Rocco). Na ilesia de San Roque realizara la destacada ''El sanamientu del paralíticu'' (1559). Pintó escenes de la vida de san Roque nel presbiteriu d'esta ilesia.
 
Cinco pintor destacaos, ente ellos Tintoretto y [[Paolo Veronese]], fueron convidaos a amosar proyectosproyeutos pa la pieza central de la sala pequeña llamada Sala dell’Allugo de la Escuela o Hospital de san Roque en Venecia, cola tema de ''San Roque recibíu nel cielu'' (tamién conocida como ''Glorificación de san Roque'' o ''San Roque na gloria'', 1564). Tintoretto nun apurrió un esbozu, sinón una pintura, y consiguió que lo ensertaren nel so óvalu. Los competidores protestaron, lóxicamente; pero l'artista, que sabía remanase nesti xuegu, fixo un regalu de la pintura del santu, y, como un reglamentu de la fundación prohibía refugar nengún regalu, permaneció nel llugar, apurriendo de baldre les otres decoraciones del mesmu techu.
 
Les primeres pintures que realizó pa la Escuela tán na pequeña Sala dell'Allugo, xuntu al salón cimeru. Cerca de la entrada a la Sala dell'Allugo hai un autorretratu (1573) del autor. En [[1565]] tornó a la so obra na escuela, pintando nesta Sala dell'Allugo una magnífica ''Crucifixón'', pola que-y pagaron la suma de 250 ducaos. Enfrente represéntense escenes de la Pasión: ''Xesucristo ante Pilatos, La coronación con escayos'' y ''L'ascensión al calvariu''.