Diferencies ente revisiones de «Contenedor»

Contenido eliminado Contenido añadido
BandiBot (alderique | contribuciones)
m Bot: Troquéu automáticu de testu (-cuidao que +yá que)
m Preferencia
Llinia 166:
Cola medría del usu de los contenedores pal tresporte marítimo y terrestre de mercaderías, dase tamién el fenómenu del refugue d'estos contenedores una vegada que cumplieron el so [[vida útil]] (variable ente 7 y 14 años). Ye cada vez más frecuente polo tanto'l so reutilización como, por casu, pa la construcción d'edificios pa dellos usos como pue ser, bodegues, oficines temporales, pa campamentos d'obres en construcción en locales de mal accesu, centros de capacitación, etc.
 
Recibe'l nome de [[cargotectura]] o arquiteutura de contenedores la parte de l'arquiteutura que diseña proyectosproyeutos onde s'utilicen total o parcialmente contenedores de tresporte marítimu. Esti tipu de construcción tien un positivu impactu ambiental, una imaxe curiosa, y un costu curiosu una y bones un contenedor de 25{{esd}}m2 de superficie útil tien un costu nuevu d'unos 2000{{esd}}€ y ye bono de tresportar a cualquier allugamientu que se deseye.
 
Los contenedores, nos patios y nos buques pueden ser apilados, cuando tán llenos, hasta cinco niveles. Les estructures portantes de los contenedores son les 12 arestes del mesmu. Esto tien de tomase en cuenta cuando pretende utilizase los como estructures autoportantes.