Diferencies ente revisiones de «Día Internacional escontra la Corrupción»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Bot: Trocando la categoría Wikipedia:Correxir traducción por Wikipedia:Revisar traducción
m Preferencia
Llinia 24:
Sábese que nos países nos que se perciben altos niveles de corrupción, l'ingresu per cápita ye menor; la distribución del ingresu ye más inxusta; hai baxos niveles d'inversión estranxera y nacional, según baxos niveles de crecedera económica. El grau de desenvolvimientu d'un país ta rellacionáu negativamente colos niveles de percepción de la corrupción, polo que podemos dicir qu'ésta ye una de les carauterístiques del subdesarrollu.
 
La corrupción fai que se destinen recursos públicos a proyectosproyeutos nos qu'hai más probabilidaes de llograr un beneficiu personal, meyor conocíos como "elefantes blancos", a cuenta de les prioridaes del desenvolvimientu del conceyu, del estáu o del país. Estos "paquidermos" non solamente alloñen recursos de les necesidaes reales d'inversión, sinón que col enfotu d'arriquecimientu, los sos promotores suelen transgredir normes de seguridá y de protección al ambiente, causando perdes adicionales pa la sociedá y pal ecosistema.
 
El relajamiento nes normes xurídiques promueve la corrupción, favorez el fraude, el fuximientu fiscal y la crecedera d'economíes informales. La corrupción tamién manca a los sistemes de procuración y impartición de xusticia y amenorga polo xeneral la calidá de los servicios públicos. La corrupción non solamente xenera más corrupción, sinón que promueve la impunidá y llinda la capacidá de los gobiernos pa combatila, creando un círculu viciosu que de nun detenese, puede crecer y volvese incontrolable.