Diferencies ente revisiones de «Producción cinematográfica»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Preferencia
m Iguo plurales
Llinia 8:
* Pre-producción - Pa preparar tou lo necesario pal rodaxe contrata'l repartida d'actores y personal, escuéyense los escenarios y créase el set de grabación.
* Producción - los elementos que nun son necesarios editar se filman mientres el procesu de grabación.
* Post-producción editen les imaxesimáxenes, el soníu y los efectos especiales de les películes.
* Distribución - La película resultante distribúyese y estrénase nos cines o en video.
 
Llinia 29:
La naturaleza de la película, y el presupuestu, determinen el tamañu y el tipu d'equipu utilizáu mientres el rodaxe. Munchos de los ésitos de taquilla de Hollywood contraten una repartida y equipu de cientos de persones, ente que nel [[cine independiente]] con baxu presupuestu, puede faese una película con un equipu elemental mínimu d'ocho o nueve (o menos). Estos son los puestos típicos del equipu:
 
* Artista de ''storyboard'': crea imaxesimáxenes visuales p'ayudar al direutor y diseñador de producción a comunicar les sos idees al equipu de producción.
* [[Director de cine Director]]: ye'l principal responsable de la narración, de les decisiones creatives y de l'actuación de la película.
** [[Asistente de dirección]]: xestiona l'horariu de rodaxe y la loxística de la producción, ente otres xeres. Hai dellos tipos de subdireutor, cada unu con distintes responsabilidaes.
* [[Productor]]: contrata al equipu **
[[Director de producción]]: xestiona'l presupuestu de producción y la programación de producción. Tamién informa, en nome de la oficina de producción, a los executivos del estudiu o a'l asesores financieros de la película.
** [[Xefe de localizaciones]]: atopa y xestiona les localizaciones cinematográfiques. Casi toles imaxesimáxenes inclúin segmentos que se tomaron na redolada controlable d'un estudiu d'estudiu de soníu, ente que les secuencies esteriores convocar nel rodaxe nos escenarios reales.
* [[Diseñador de producción]]: crea la concepción visual de la película en collaboración col direutor d'arte.
** [[Director d'arte]]: xestiona'l departamentu d'arte que faen los conxuntos de producción.