Diferencies ente revisiones de «Diuréticu»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Bot: Trocando la categoría Wikipedia:Correxir traducción por Wikipedia:Revisar traducción
m Preferencia
Llinia 42:
Realizáronse diversos estudios sobre la degradación de los diuréticos, por casu, la degradación de compuestos de la familia de les tiazidas con lluz UV.
La [[hidroclorotiazida]], (HCT), ye un diuréticu que ta implicáu en reacciones de fotosensibilización na piel y afayóse qu'en presencia de lluz UV ye un mutagénico nidiu.
Comprobóse qu'irradiando la HCT con lluz UV de 365nm produzse la decloración del compuestu y l'aníu de tiazida empieza a abrir; esti efectuefeutu tien llugar tantu en disolución aguacienta como en metanol. La fotodecloración va completar tres 300 minutos de irradiación. Los productos derivaos de la degradación de la hidroclorotiazida son la metoxitiazida, cuando la reacción llevar a cabu en metanol; la hidroxihidrotiazida, si la degradación tien llugar en disolución aguacienta; y HCT declorada y clorodisulfonamida analina tantu n'agua como en metanol. Los productos de degradación identificáronse con equipos de HPLC, espectrometría de mases combinada con cromatografía de gases y espectroscopia UV.
 
Otros diuréticos como la furosemida, degradar en presencia de la lluz solar, (les radiaciones que más-y afecten son les d'ente 220-470nm). Esti compuestu, tamién se degrada por aciu reacciones fotoquímiques, altes temperatures ya hidrólisis aceda. Los sos productos de degradación son l'ácidu furfurílico y el 4-cloru-5-sulfamoil antranílico.
Llinia 49:
 
== Farmacoloxía ==
El tratamientu con diuréticos ye un métodu eficaz pal amenorgamientu del efectuefeutu de ciertes patoloxíes como la diabetes insípida, edemes, glaucoma.
Los efectos beneficiosos d'estos compuestos sobre pacientes que sufren hipertensión arterial tán llargamente estudiaos, comprobóse que los diuréticos consiguen controlar los valores de presión arterial nun gran númberu de pacientes, amenorgando la morbi-mortalidá cardiovascular. El problema d'esti tratamientu atópase na alministración de dosis altes de diuréticos, yá que producen cambeos nel metabolismu de lípidos ya hidratos de carbonu, amenorgamientu de magnesiu y potasiu n'el sangre. Esto, fai que la capacidá de los diuréticos de controlar el riesgu cardiovascular mengüe notablemente. Recién estudios demostraron que l'usu de dosis más baxes d'estos compuestos caltién el control sobre la presión arterial ensin causar problemes metabólicos o neuroendocrinos. Especúlase amás na posible eliminación al traviés de la orina, d'otres sustances tales como vitamines (especialmente les del complexu B) y en dellos casos minerales. Estos efectos amenorguen les ventayes de los diuréticos pa los cardiacos.