Diferencies ente revisiones de «Carga llétrica»

Contenido eliminado Contenido añadido
BandiBot (alderique | contribuciones)
m Bot: Troquéu automáticu de testu (-resultancies +resultaos)
m Preferencia
Llinia 38:
 
* [[Paul Dirac]] amosó que si esiste un [[monopolo magnéticu]] la carga eléctrica ten de tar cuantizada.
* Nel contestu de la [[teoría de Kaluza-Klein]], [[Oskar Klein]] atopó que si s'interpretaba'l campu electromagnético como un efectuefeutu secundariu de la combadura d'un espaciu tiempu de topoloxía <math>\mathcal{M}\times S^1</math>, entós la compacidad de <math>S^1\,</math> portaría que'l momentu llineal según la quinta dimensión taría cuantizado y de ende siguíase la cuantización de la carga.
 
 
Llinia 101:
# Lletrización per resfregón: Cuando estregamos un aislante con ciertu tipu de materiales, dellos electrones son tresferíos del aislante al otru material o viceversa, de cuenta que cuando se dixebren dambos cuerpos queden con cargues opuestes.
# [[Carga per inducción]]: Si averamos un cuerpu cargáu negativamente a un conductor aislláu, la fuerza de repulsión ente'l cuerpu cargáu y los electrones de valencia na superficie del conductor fai qu'estos se muevan a la parte más alloñada del conductor al cuerpu cargáu, quedando la rexón más cercana con una carga positiva, lo que se nota al haber una atracción ente'l cuerpu cargáu y esta parte del conductor. Sicasí, la carga neta del conductor sigue siendo cero (neutru).
# Carga pol [[EfectuEfeutu Fotoeléctricu]]: Asocede cuando se lliberar electrones na superficie d'un conductor al ser irradiáu por lluz o otra radiación electromagnético.
# Carga por [[Electrólisis]]: Descomposición química d'una sustanza, producida pol pasu d'una corriente eléctrica continua.
# Carga per EfectuEfeutu Termoeléctricu: Significa producir eletricidá pola acción del calor.
 
== Ver tamién ==